#126 Skrevet Januar 6, 2008 90 mod 16v Står for tiden på vinterlagring, men kommer nok sterkt tilbake til våren:) Sikker på jeg så denne bilen i helga når jeg var ute med passaten på hamar?! snudde meg i alle fall! Fet golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Januar 7, 2008 Sikker på jeg så denne bilen i helga når jeg var ute med passaten på hamar?! snudde meg i alle fall!Fet golf Står jo at den er til vinterlagring da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Januar 7, 2008 Står jo at den er til vinterlagring da Jeg håper ingen har sett den i helga, for da må jeg ut å sjekke om den er stjålet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Januar 7, 2008 Jeg håper ingen har sett den i helga, for da må jeg ut å sjekke om den er stjålet hehe.. jeg husker ikke så mye fra helga.. Fredag og søndag går fint,men lørdags kvelden er det værre med,men har ikke sett noen golf i det hele tatt i helga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Januar 11, 2008 Da har jeg byttet ut Passaten og kjøpt meg Quattro. 2004 mod. A6 1,8t Quattro. Slenger ut bildene jeg har fra annonsen så lenge: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Januar 11, 2008 Ser fin ut denne Stian. Blir vel ikke orginal denne heller etter hvert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Januar 11, 2008 Ser fin ut denne Stian.Blir vel ikke orginal denne heller etter hvert? Takker for det. Jo det tror jeg:o Toning av ruter kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Januar 11, 2008 Se der ja, søkte på finn tidligere idag og så denne var solgt.. Slo meg at det kunne være din: smil : Strøkent interiør og råpen farge... Gromt for knøttet med underholdning i baksetet og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Januar 11, 2008 Se der ja, søkte på finn tidligere idag og så denne var solgt.. Slo meg at det kunne være din: smil :Strøkent interiør og råpen farge... Gromt for knøttet med underholdning i baksetet og... Jepp.Det var ikke så galt tenkt det;) Det var noe av det jeg falt for også.Tenker hun kommer til og sette pris på underholningen etter hvert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Januar 12, 2008 Selv om dette er en tråd om bilder av bilene så føler jeg at en gratulasjon til Stian må gis. Fin fin bil. får ta en nærmere titt en dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Januar 12, 2008 her er noen bilder av vilen min da magler bare sommer hjula nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Januar 12, 2008 Selv om dette er en tråd om bilder av bilene så føler jeg at en gratulasjon til Stian må gis. Fin fin bil. får ta en nærmere titt en dag. Takker for det Rolf. Det må vi få til . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Januar 23, 2008 Her er nye "kjærra" mi;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Januar 23, 2008 Råtøff TT du har handla deg, husker jeg møtte den da den var sort og hadde fått på luftføringa i et lyskryss i Lillestrøm.... Laveste bilen jeg hadde sett da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Januar 23, 2008 A4'n i vintermodus: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Januar 29, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Januar 30, 2008 Sorry Dan Inge men du har MYE jobb igjen for at de hjula skal bli kledelig på golfen din. har mye hjulbue å dra ut der.... Men, dette er om bilder av mjøsa lokallag sine biler. så da får jeg slenge ut ett av min daily driver. Jada, den er høy som himmelen sjøl. men for de som vil vite mere så er det prosjekttråd i signaturen min. god natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Januar 30, 2008 Sorry Dan Inge men du har MYE jobb igjen for at de hjula skal bli kledelig på golfen din. har mye hjulbue å dra ut der.... Men, dette er om bilder av mjøsa lokallag sine biler. så da får jeg slenge ut ett av min daily driver. Jada, den er høy som himmelen sjøl. men for de som vil vite mere så er det prosjekttråd i signaturen min. god natt Vet det Rolf:) Må nok valse litt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Februar 10, 2008 Liten Bilderams av de siste bilene jeg har hatt/har. Synd jeg ikke har tatt bilde av alle. Her er hvertfall noen av de jeg har hatt/har : Golf 1 83 1600 GTI. Golf 1 83 1800 GTI. Golf 1 83 1100, bygget om til 1800,med kam og grenrør,savner denne bilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Februar 10, 2008 Golf 1 82 1500,1600 GTI motor er planen i denne: Derby 1 77 1300: Boble 61: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Februar 10, 2008 Og litt til. Den siste bilen som ikke er helt ferdig enda: En bil til står på gården nå,men den er hemmelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Februar 24, 2008 her er bilen min da: 88mod 16v vintersko: sommersko: Og interiøret da: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Februar 24, 2008 FET golf;) denne likte jeg! ser du er fra hamar også? har vel sikkert sett den da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Februar 24, 2008 Takk for det:) bor i hamar ja, så mulighetene er nok store for at du har sett den! er litt småplukk som skal utbedres, en bulk på bakskjerm og litt diverse! interiøret er noe av det bedre jeg har sett i en såpass gammel bil, er vel trukket opp for noen år tilbake! driver også å vurderer noen 16" felger til sommeren! men får se hva pengene strekker til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Februar 24, 2008 jobber/Går du på katta elns? syns je har sett bilen der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...