#201 Skrevet Desember 16, 2008 Et oppdatert bilde av min prosjektbil som fikk komme ut av garasjen en liten tur når det var sol her om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Desember 16, 2008 Jeg er nye her så for legge ut bilder av bilen min jeg også da! Hvertfall den ene bilen. Kom over en 85 Jetta som hadde rullet 75000 som jeg egentlig bare skulle bruke som bruks bil. Men så ble det jo handlet inn deler før bilen ble hentet.... Så nå står den i garasjen i vinter. Sånn så den ut. Nettopp fått på senkesettet.. Sånn er den nå. er også bilde av Audi'n der men den får dere ikke flere bilder av før til sommer'n når jeg har fått på de nye felgene jeg har kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Desember 16, 2008 Hehe...Se der ja Iversen, der kom både Jettan og Audin på internett Jettan fortjener noen bedre bilder, de andre du har. *hehe* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Desember 17, 2008 Får vel legge ut litt av Passelaten også da Ikke det reneste øyeblikket i sommer, også fant jeg en veldig høy golf på Gjøvik etter skolen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Desember 17, 2008 og her er passelaten min:) : blir vel ferdigstilt i romjula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Januar 12, 2009 (endret) er vell på tide jeg får lakt ut bilder av bilene mine her også.. tross alt hvert medlem i over to år:P buksbilen pr. i dag: opppussings/overhalingsprosjekt. langtidsprosjektet: slik den var et par uker etter jeg kjøpte den. slik det ser ut pr. i dag. et bilde av no tidsfordriv:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Januar 12, 2009 (endret) Sett den 90 quattroen der og den er nice: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Januar 12, 2009 er ikke ille. klart noen bulker har det da blitt. og ei jævli sur ripe jeg fikk her om dagen, da det ble litt tett inntil et autoværn:S men skal nok lakkes opp igjen en eller annen gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Januar 23, 2009 her er min a4 (med vinterfelgene) (og med sommerfelgene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Januar 25, 2009 Nye miniprosjektet mitt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Februar 3, 2009 (endret) Her er bilen min: rolleyes En passat 1,8 turbo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Februar 5, 2009 Får legge inn bilde av bilen min jeg også da siden jeg hører til mjøsa regionen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Mars 4, 2009 Min førstebil som jeg fortsatt har Audi A4 1.8 FWD 1996 mod Bilen er stort sett original utenom et powerfilter, dobble tåkelys bak, 40mm senk foran og bak, Kamei grill. Den har rulla ca. 166k den dag i dag. Ting jeg gjerne skulle gjort men ikke har råd til for øyeblikket: - 18" A8 felger - Nytt frontskjørt, sideskjørt og hekkskjørt. - Effektanlegg. - Lakkering helt ned, av fremre hjulbuer og frontfanger(om det ikke blir nytt bodykit) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Mars 19, 2009 Her er da min bil. 1997 A4 1.8T Quattro Sommerbilder lånt av forrige eier, da jeg ikke har prøvd sommersfelgene ennå. Vintermodus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Mars 19, 2009 Silvern min og fruens Passat: Og min Audi 80 competition i vintermodus og sommermodus: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Mars 19, 2009 (endret) Her er en av mine 3 Jettaer, denne jeg bruker nå om dagen.. Her er førstebilen (førstejettaen ) som jeg har brukt i ca 4,5 år, ble avskiltet ved nyttår: Og her kommer et bilde av min 3. Jetta som jeg driver å plukker litt på: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet April 2, 2009 får hive inn av ny bilen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet April 2, 2009 den var nice kim:).. gratis med ny bill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet April 2, 2009 er det gamle bilen til Nils? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet April 2, 2009 den var nice kim:).. gratis med ny bill takker:) Nino: jeg kjøpte den av joakim johnsen fra askim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet April 2, 2009 Er det GTI med 3" downpipe og chip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet April 2, 2009 jepp se i tråden min så står alt der ligg på vw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet April 5, 2009 Her er min a6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet April 5, 2009 A6'n vår (i vintermodus) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet April 6, 2009 Raymond sin Bora. Rolf sin Passat Min sin Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...