#1 Skrevet November 14, 2005 som sagt så er det ikke nok med bensin.. den spiser sikring nr4 mener jeg det er.. den til speedometeret og den til kjørelyset iallefall.. dette har jeg vært plaget med før motorbytte også, men det er så jævla irriterende å måtte skifte sikringer 2ganger om dagen.. så nå lurer jeg på om noen kan fortelle meg hva som er galt.. håper på 1 riktig svar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2005 prøv å gå opp en størrelse i sikring, sjekk om det funker bedre da, hvis ikke er det nok enten en liten kortsluttning eller overbelastning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2005 lukter kortslutning her syns jeg ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2005 jeg har allerede prøvd å gått opp i størrelse.. så da er det sikkert kortslutning da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2005 Siden den ryker innimellom kan det jo være dårlig kontakt eller at isolasjonen er slitt av et sted. Du sier den går på speedometer og kjørelys. Er det noe annet? Prøv å koble fra lysene og se om det hjelper. Det er jo "bare" vanlig feilsøking som må til, eliminere det ene og det andre. Du kan jo med multimeter måle om en kabel ligger til jord eller ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2005 min audi 80 spiser hovedlys, nærlys og parklys KUN på høyre side.. parklys-sikringen går med en gang. di andre to sikringene går etter 10-20-30min.. irriterende http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=37380 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...