bilen min spiser sikringer! typ89..

Anbefalte innlegg

som sagt så er det ikke nok med bensin.. den spiser sikring nr4 mener jeg det er.. den til speedometeret og den til kjørelyset iallefall..

 

dette har jeg vært plaget med før motorbytte også, men det er så jævla irriterende å måtte skifte sikringer 2ganger om dagen..

 

så nå lurer jeg på om noen kan fortelle meg hva som er galt.. håper på 1 riktig svar;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å gå opp en størrelse i sikring, sjekk om det funker bedre da, hvis ikke er det nok enten en liten kortsluttning eller overbelastning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lukter kortslutning her syns jeg ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har allerede prøvd å gått opp i størrelse.. så da er det sikkert kortslutning da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden den ryker innimellom kan det jo være dårlig kontakt eller at isolasjonen er slitt av et sted.

 

Du sier den går på speedometer og kjørelys. Er det noe annet? Prøv å koble fra lysene og se om det hjelper. Det er jo "bare" vanlig feilsøking som må til, eliminere det ene og det andre. Du kan jo med multimeter måle om en kabel ligger til jord eller ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.