#1 Skrevet November 14, 2005 Har hørt at den originale Mercedes kjølevæsken er det beste.. er det samme åssen type jeg kjøper? er det ikke no g12 osv da? eller er det bare en type? lite peiling.. Bilen er corrado g60 1990 modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2005 Har du rosa væske har du G12 eller G12+ Mekonomen i porsgrunn har slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2005 Har du rosa væske har du G12 eller G12+Mekonomen i porsgrunn har slikt. trenger ikke være G12, kan være G30 også.... det bruker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2005 Har bilen hatt blå kjølevæske, og du skal ha på rød, så husk å få renset systemet. Hvis rød og blå væske blandes i mengder, kan det bli en graut som ikke er bra. Tøm ut, hell på rent vann. Kjør med det noen mil. Tøm ut, og hell på ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2005 Når jeg skal tømme ut, hvor skal jeg tømme vannet ut fra? er en propp rett under den blå pluggen som går inn i blokka, skal jeg bare la vannet renne ut derifra, eller lønner det seg og ta det et annet sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2005 Radiator.. Nederstre slange. Ta den av, og tapp av. Tapp av til det slutter å renne. Fyll på vann. Kjør noen mil. Tapp av. Er det farget, hell på mer vann. Kjør litt lenger. Og bytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2005 okai, tusen takk :> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...