Anbefalte innlegg

Er det noe som kan si meg om godkjenning av dekk. Har en Audi 100 2.5 TDI Avant som jeg nylig kjøpte, på bilen sitter der 18 toms felg med 225/40 dekk merket 88Y. er dette noen som kan vises for statens veivesen huff skal innom der for godkjenning av senkesett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er godkjent med 40mm senk og 225/40-18 dekk (S4 C4 sedan)... Burde ikke være noe problem, husk bare å ha med papirer på understell og felger/dekk, samt papirer på 4-hjulskontroll før du trapper opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skall ikke være noe problem d......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell litt for lav lastindeks, skal vel minimum være 93 ??!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe som kan si meg om godkjenning av dekk. Har en Audi 100 2.5 TDI Avant som jeg nylig kjøpte, på bilen sitter der 18 toms felg med 225/40 dekk merket 88Y. er dette noen som kan vises for statens veivesen huff skal innom der for godkjenning av senkesett.

Ja så var besøket over og godkjenning gikk ok. lasteindeksen på avanten var min 89 så det ble ikke godkjent med dekkene men dimisjonen på 225/40 18 var ok. så disse gutta er ikke så verst er bare skrekken på alle historiene om statensveivesen som er avskekkene, senkesettet var ikke noe problem. fikk også en del gode tips av disse gutta på besøket så opplevelsen med godkjenning var en fryd :-) så til alle som skal innom statensveivesen gled dere for disse gutta gjør en kjempejobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre det er flere som opplever de som hyggelige da! Jeg fikk også nylig skrevet inn både senk og dekk i vognkortet og han som gjorde det var veldig allright. Manglet nummer på ene fjøren bak og en foran, men som han sa "regner med at det stemmer" ;)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell litt for lav lastindeks, skal vel minimum være 93 ??!!
93 var vel litt voldsomt.........jeg har 90 eller 91 på min S4 sedan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja så var besøket over og godkjenning gikk ok. lasteindeksen på avanten var min 89 så det ble ikke godkjent med dekkene men dimisjonen på 225/40 18 var ok. så disse gutta er ikke så verst er bare skrekken på alle historiene om statensveivesen som er avskekkene, senkesettet var ikke noe problem. fikk også en del gode tips av disse gutta på besøket så opplevelsen med godkjenning var en fryd :-) så til alle som skal innom statensveivesen gled dere for disse gutta gjør en kjempejobb.

Bra det gikk i orden! Men hvilken Statens vegvesen var det som var så hyggeliga da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det gikk i orden! Men hvilken Statens vegvesen var det som var så hyggeliga da?

Det var stavanger avd. som var så hyggelige, så en liten honør til dem skal dem ha :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var stavanger avd. som var så hyggelige, så en liten honør til dem skal dem ha :-)

Ja en gang må jo bli den første....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min hyggelige opplevelse med biltilsynet var i Fredrikstad.. Han som godkjente min het Finn.. Er jo ikke så veldig langt unna deg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.