Anbefalte innlegg

Noen som vet om d går ann å finnn bredding til audi 90 sedan??? eventuelt hvor å pris??? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken Audi 90?

På typ85 kan du sveise inn skjermbreddere fra urquattro, som det finnes endel eksempler på etterhvert, eventuelt kan du ta hjulbuer fra Golf 1.

mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken Audi 90?

På typ85 kan du sveise inn skjermbreddere fra urquattro, som det finnes endel eksempler på etterhvert, eventuelt kan du ta hjulbuer fra Golf 1.

mvh

EW

d er en 88 mod altså med b3 karoseriet.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilder av div forslag er intersangt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, har sett det på en abt 90q. tror hvertfall det var abt, har også sett samme bredinga på s2 coupe, en svenske, lurer på om det er lasse jarn han heter.. han er hvertfall en ganske ivrig kar i svenske audi klubben. breddinga er tilsvarende urq breddinga, men bare mye rundere i kantene.

rieger har jo også er breddekitt. ikke så veldig pent syntes jeg da men..

har 90 selv, og det jeg syntes hadde vært rått med "kitcar" bredding, slik som er på dalback golfen, og poloen. det tror jeg hadde vært helt konge på 90'n

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, har sett det på en abt 90q. tror hvertfall det var abt, har også sett samme bredinga på s2 coupe, en svenske, lurer på om det er lasse jarn han heter.. han er hvertfall en ganske ivrig kar i svenske audi klubben. breddinga er tilsvarende urq breddinga, men bare mye rundere i kantene.

rieger har jo også er breddekitt. ikke så veldig pent syntes jeg da men..

har 90 selv, og det jeg syntes hadde vært rått med "kitcar" bredding, slik som er på dalback golfen, og poloen. det tror jeg hadde vært helt konge på 90'n

ja d hadde nåkk blitt rått ja.... : rock : men vet du om d er muli å få tak i slik bredding da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, det vet jeg ikke. finnes vel neppe... bare å løpe å kjøpe lærebok om tynnplate arbeid det...hehe;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rieger har kit som bredder

evoii.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

maila han for morro skyld om priser, men så jo ikke ut til å være særlig smidig passform da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått svar på mail om bredda glasfiber skjermer nå. han skal ha 5800 kr for 2 fram og 2 baksjermer. og ca 1500 for hver støtfanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da til coupe ikke sant ?

Hmm, har du fått noen fler bilder som viser passform eller ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.