Opplysning anngående dekk....

Anbefalte innlegg

Folk bør være uhyre fosiktig med å kjøre på utslitte dekk.......... Ble nylig stoppet av to "søte" "lakrismenn", hadde da uheldigvis alle 4 dekk sommerdekk utslitt og anntydnig til kord på alle fire... fikk da førerkortet beslaglagt i 3 månder + ei bot på 4000kr å at di tok skiltene på bilen........ : pisk : Dette synes jeg er jævli brutalt når det var samme kveld somm jeg skulle legge om til vinterdekk............: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det var var brutalt ja! Hadde de vært litt mer slitt hadde du nok blitt bura inne. hehe.. Flott land vi lever i!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk bør være uhyre fosiktig med å kjøre på utslitte dekk.......... Ble nylig stoppet av to "søte" "lakrismenn", hadde da uheldigvis alle 4 dekk sommerdekk utslitt og anntydnig til kord på alle fire... fikk da førerkortet beslaglagt i 3 månder + ei bot på 4000kr å at di tok skiltene på bilen........ : pisk : Dette synes jeg er jævli brutalt når det var samme kveld somm jeg skulle legge om til vinterdekk............: mad :

Sånn er nok loven..

Men går utifra at ikke alle dekka plutselig ble helt utslitte. (dersom du ikke nettopp hadde dratt noen heftige piruetter da ;) )

Tom R

Som passer på å aldri ha mere enn 2 ulovlige dekk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

beslaglegging av førerkort pga det?? får håpe du ikke samtykket til dette? syns det virket litt rart.

Gir meg vertfall en liten wakeup call om at jeg også må skifte straks, selv om det er 12+ grader ute nå. har samme problemet som deg, max slitte dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det var var brutalt ja! Hadde de vært litt mer slitt hadde du nok blitt bura inne. hehe.. Flott land vi lever i!

ja kann nesten risikere d..... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn er nok loven..

Men går utifra at ikka alle dekka plutselig ble helt utslitte. (dersom du ikke nettopp hadde dratt noen heftige piruetter da ;) )

Tom R

Som passer på å aldri ha mere enn 2 ulovlige dekk...

næi ble vell ikke d... ;) har fått jennomgå litt av vert di dekka ja...hehe : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du hadde dratt av veien når det regna med di dekka så hadde det vel

blitt ganske mye dyrere hvis ikke forsikringsselskapet ditt ville betale..........

For ikke å snakke om hvis du hadde kjørt på noen !

Men det er klart at det er kjedligt der og da selfølgelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

beslaglegging av førerkort pga det?? får håpe du ikke samtykket til dette? syns det virket litt rart.

Gir meg vertfall en liten wakeup call om at jeg også må skifte straks, selv om det er 12+ grader ute nå. har samme problemet som deg, max slitte dekk.

gjore nåkk d.... men men jort er jort... får bare håpe at førerkortet er i boks til vintertreffet... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, synes du fikk som fortjent eg! Når du begynner å se INN i dekket er det noe som sier at, her må det nye dekk til...!!! Det vet vel de fleste?!! Men lykke til med nye dekk da!!! ;)

Diesel-Rotta™

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat passe straff for å utsette oss andre veifarende for fare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke andre enn deg selv å takke for dette "stuntet" ! Alle som bryter lover og regler, må stå for det. Jeg har selv fått beslaglagt førerkort og betalt en haug med bøter, men jeg kan ikke gi andre enn meg selv skylda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ingen sympati herfra, ihvertfall. Synes det er helt greit at sånne som ikke har begrep om hvor farlig blankslitte dekk faktisk er blir fjernet fra veien en periode.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vel vært billigere med 4 nye dekk tipper jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet burde også gi bot til de som kjører med Wanli dekk, de er farlige på vått føre de.

225-40/18 Wanli... på min :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet burde også gi bot til de som kjører med Wanli dekk, de er farlige på vått føre de.

225-40/18 Wanli... på min :rolleye:

Har prøvd de jeg også. Akkurat som å kjøre på snø!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.