Instrumentholder i A-stolpe

Anbefalte innlegg

Hvis den er original til 02 a4 så er det bare og klemme den rundt trekket på a stolpen. ellers må du feste den med borrelås el. Ikke noe fan av og skru i interiøret, men en mulighet er og skru den fasr med en liten svart skru..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg monterte en dobbel i min a4 96mod nettopp. blir my enklere vist sager sundt orginal dekselet. det synes ikke etter at klokka er montert. måtte tilpasse dekselet så det skulle passe. veldig fornøyd med resultatet!

Kjøpte min hos autospar.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den er original til 02 a4 så er det bare og klemme den rundt trekket på a stolpen. ellers må du feste den med borrelås el. Ikke noe fan av og skru i interiøret, men en mulighet er og skru den fasr med en liten svart skru..

Er ikke original til a4, er en slik universal sak! men mulig det kan gå med borrelås da.. en liten skrue kan kanskje bli vanskelig, for den er liksom rund hele veien rundt denne holderen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg monterte en dobbel i min a4 96mod nettopp. blir my enklere vist sager sundt orginal dekselet. det synes ikke etter at klokka er montert. måtte tilpasse dekselet så det skulle passe. veldig fornøyd med resultatet!

Kjøpte min hos autospar.no

ja, jeg har hørt det er flere som sager det til, men vet ikke helt om jeg vil sage i interiøret da, er en sjangse å ta! : rolleyes

har du bilder av det du monterte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tru ikkje kamera mitt likte kuldå særlig godt... blei iallefall ikkje bilde utav d...

: klø :

Men det e bare å prøva å holda deksele på plass med org deksele bak så ser du at det ikkje bli heilt bra(med klokkene på plass)... I værste tefelle kan ikkje eit brukt dørdeksel væra så vanskele å få tak i! : rolleyes

Ska sjå om eg kan få lånt meg et kamera i nærmesta framti.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TI værste tefelle kan ikkje eit brukt dørdeksel væra så vanskele å få tak i! : rolleyes

Ikke er det spesielt dyrt med et nytt a-stolpedeksel heller.. 280 kr eller noe mener jeg.

Men til topic:

Laga meg en holder selv. Denne er festa med superlim av alle ting. Var ganske tight fit, så det hadde sikkert holdt med borrelås også, men min er en del tyngre enn de universalgreiene, da den inneholder en bra mengde glassfibersparkel ;)

inside.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke er det spesielt dyrt med et nytt a-stolpedeksel heller.. 280 kr eller noe mener jeg.

Men til topic:

Laga meg en holder selv. Denne er festa med superlim av alle ting. Var ganske tight fit, så det hadde sikkert holdt med borrelås også, men min er en del tyngre enn de universalgreiene, da den inneholder en bra mengde glassfibersparkel ;)

så jo helt perfekt ut det der da : rock :

men kanskje jeg kan prøve med superlim ja, men først må jeg vel få lagt opp lednigene dit de skal! er vel ikke så lett å finne noe hull i torpedoveggen på denne a4'n.. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så jo helt perfekt ut det der da : rock :

men kanskje jeg kan prøve med superlim ja, men først må jeg vel få lagt opp lednigene dit de skal! er vel ikke så lett å finne noe hull i torpedoveggen på denne a4'n.. : bh :

under hjernen i motorrommet e det et STOOORT hål !!! :)

edit: kanskje ikkje alligavel sia din bil e någe nyare enn min....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

under hjernen i motorrommet e det et STOOORT hål !!! :)

edit: kanskje ikkje alligavel sia din bil e någe nyare enn min....

nei, jeg er ikke helt sikker, men jeg har ikke funnet noe enda nei, men den som leter den finner :P forhåpentligvis...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.