Angel eyes Golf II+badlook spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei! har to spørsmå jeg satser på å få svar på her inne.

 

Noen som har noen erfaringer med disse lyktene? http://www.autospar.no/goxdb002[00909].html

 

Eventuelt noen andre eller bedre angel eyes som ikke koster skjorta?

 

Har også tenkt å kjøpe badlook list til golfen, er det noe som må sveisest eller skrus fast? Må man bytte om til emblemfri grill også? Ser ut som om alle som har badlook list også har emblemfri grill.

 

Takker for alle svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakkars bil... :|

 

De fleste (alle?) badlooklister til Golf II er lister som skrus fast i grillen, ikke i panseret. Skal du ha "ekte" badlook må du sveise på en tapp i stål.

 

Vil du virkelig ha angeleyes? :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke Golf 2 kler angel eyes. Ringene blir altfor store. Kjøp heller klarglass lykter. Og vanlig grill list istedet for badlook. Badlooken passer ikke til fasongen til grillen på toeren.

 

Med det du har lyst til å putte på bilen burde du heller hatt en golf3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får badlook list i plast til Golf 2 som sitter i panseret. Skal festes mellom panseret og den lille gummilista i framkant under. Man trenger ikke emblemfri grill for at de skal passe.

Det negative med badlooklista er at etter litt tid vil den bli skrapet litt opp av panseret og lakken vil flasse av i hjørnene.

 

Her er bilen til en kompis, synes den er strøken! :D

fire ice.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smak og behag, jeg synes den lista ble for stor. Og fangeren var ikke bra! Litt for mye BMW over den! : grønn :

Men lyktene er forsåvidt ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Skal være enig i det med fangeren, likte ikke den i det hele tatt jeg heller.Har lyst på RS fanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde slik jalla list på gamle golfen... gjentar seg ikke for å si det på den måten! :)

 

 

000_0093.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.