Anbefalte innlegg

Har rota bort nøkkelen til s2'n dette viser seg å værer et stort problem.

 

I følge audi teknikk på her i landet finnes ikke koden i systemet dems. Så hvordan da få tak i koden til nøkkelen så jeg får slipt opp ny.

Bilen er tyskimport. Trenger bare slipekode.

 

Noen her inn som jobber i møller som kan hjelpe tro? Mulig koden liger i den tyske kundehiddenbasen men hvordan få den ut derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen tips..?

 

Kan slipe koden stå på noen av sylinderne på bilen. Eller tenningslåsen.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er sikkert forskjellig fra merke til merke, men på min toyota, så fikk jeg beskjed om å lete på høyre dørlås.

Ellers så kunne det leses ut av skiltnr på min bil, "norsk" bil da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg bestillte ny nøkkel til min 95 mod. var den ferdigslipt da jeg kom for å hente den (Møller) Leverte ikke inn noen nøkkel å "file etter" Min er også importbil. Vil tro det ikke er noe problem sjøl om din er 4 år eldre..?

-GeirJ-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som en siste utvei kan du ta med deg dørlåsen (sylinderen) til en flink låsesmed så kan han file en nøkkel som passer til låsen. De ønsker i så fall helst at du tar med deg en av låsene som er minst slitt, i praksis gjerne passasjerdørlåsen da det er lettere å få et godt resultat.

 

Fikk selv gjort dette på den gamle caben min da jeg mistet nøklene til den. Heller ikke der greide Møller å grave frem noen nøkkelkode. Det lå vist ikke i systemet i Tyskland på disse "gamle" bilene sånn uten videre :)

 

Dette blir selvsagt litt problematisk om man har startsperre, men det kan nok hende de klarer å kode inn det også om du treffer på en låsesmed med litt utstyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut for at jeg må gå for en løsning som jeg helst hadde sluppet. Har en Rs2 tenningslås liggende. får chimse om låsene så de passer til den nøkkelen.

 

Snakket med en låssmed i ski ang å slipe nøkle utifra en låsesylinder fra døra. Nesten håpløst sa han men.

 

startsperre hehe nope. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.