Anbefalte innlegg

Var inne på Nordicaudi (tror det var der)og leste om en panteordning på LMM. Hvis man leverte inn den gamle, kostet den nye 1200. (i Sverige selvfølgelig)

Noen som har hørt om Møller tilbyr dette? (Noe de burde etter mitt skjønn)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne på Nordicaudi (tror det var der)og leste om en panteordning på LMM. Hvis man leverte inn den gamle, kostet den nye 1200. (i Sverige selvfølgelig)

Noen som har hørt om Møller tilbyr dette? (Noe de burde etter mitt skjønn)

finnes bytteordning på noen LMM. men feks LMM til 95/96 mod A4 1,8tq, er det ikke bytte ordning på, hvis det ikke har skjedd noe nytt de siste ukene da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes til Audi TT 2000 mod, 225?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller har "pante"-ordning på ein del typer LMM. Men ikkje alle.

Derimot har BOSCH bytte/pante-ordning på dei fleste typer.

 

Kontakt eit bosch verksted å sjekk pris der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller har "pante"-ordning på ein del typer LMM. Men ikkje alle.

Derimot har BOSCH bytte/pante-ordning på dei fleste typer.

 

Kontakt eit bosch verksted å sjekk pris der...

 

Bosch verksted hadde ikke lov til å selge LMM til min A4.. Bosch nr var "låst" fikk jeg beskjed om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte bytte LMM på min RS2 i fjor.Den ble byttet inn i ny hos Vestfold Elektro Diesel i Tønsberg.Dette er Bosch verksted.Betalte 1900.- kr for den.Kunne de bytte inn Rs2 LMM tror jeg vel at de mere folkelige bilene også går under samme ordning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om noen gidder ta innbytte i min uorginale Ebay LMM, var jo så smart å kaste den ødelagte : bh :

Regnte med at den nye ville fungere bra, hvertfall etter jeg nullstillte bilen. Det gjorde den ikke og da var søpla tomt: mad :

Blir nok 4-4500 på meg ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk også 'ny' med innbytte fra Mekonomen i Tønsberg, var vel omtrent samme pris, da det var gjennom Bosch. Tror ikke det er noen som lager LMM'er som ikke er basert på konstruksjonen til Bosch, så gå gjerne til Mekonomen og spør! (Uansett må du ha bosch-nummeret, og be dem søke vha. det.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes til Audi TT 2000 mod, 225?

 

Møller har bytteordning på de fleste, også til din, koster kr 1108,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi senter på forus i stavanger oppga en helt annen pris til meg.

 

(Irriterer meg, føler at de prøver å lure meg. Skulle bytte taklista på Bil og Maskin, men synes 2500 er dyrt for den jeg. Skulle ha 1000 spenn for å montere den, jeg sa jeg ville tenke på det. Gikk hjem og skrudde av lista selv, 1 skure, en for*anna skrue!!!! Og det skulle de ha 1000 spenn for: mad :

Bytte av Audi concert, 5400 kr ferdig montert med den gamle spilleren i innbytte. Gikk jeg heller ikke med på, kjøpte en på Ebay til 1000 kr, kliss ny med kode og alt. Fikk med nøklene også)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller har bytteordning på de fleste, også til din, koster kr 1108,-

Håper de godtar en uekte siden de prøvde å "lure" meg til å kjøpe en kliss ny en..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser man så... Den vil jeg kjøpe gitt . Takk for hjelp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.