Nord-Trøndelag: Juleavslutning

Hva ønsker du til juleavslutningen  

13 stemmer

  1. 1. Hva ønsker du til juleavslutningen

    • Tidlig i seng (Dagstreff/ettermiddagstreff).
    • Jeg er natteravn (pils&bowling).
    • Jeg stiller uansett.
    • Passer absolutt ikke for meg/Har ingen interesse av å være med!!!


Anbefalte innlegg

Vi i stryret har planlagt å samle troppene til en juleavslutning i lokallaget.

 

Vi lurer da på hva dere medlemmene i lokallaget ønsker.

 

Planlagt dato er lørdag 10.12.2005.

 

Vi planlegger i første omgang sosial samling med noe annet enn bare bilprat.

Så vi vil da vite hva dere ønsker. ALLE i lokallaget BØR si sin mening.

 

Er det ønskelig med en sosial kveld med pilsdrikking og bowling eller ønsker dere å kjøre hjem tidlig og ha en samling i løpet av dagen/ettermiddagen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm in.. Håper så mange som mulig melder seg på her.

De som vil må gjerne ta med seg "kjerringene" og slikt.

 

Ender vi opp med å ta en skikkelig lørdagskveld,så blir det jo selvsagt mat og drikke i tillegg til rundene på bowlingen..

 

mvh

Hans Strømseng

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst folkens...

 

Dette er for dårlig.

 

Når vi faktisk PRØVER å få til noe, så er det nesten ingen som viser interesse.

Det er litt tøft å få prøvd å styre et lokallag som ingen sier sin mening i.

 

Hvis noen er usikre om de får til å bli med på juleavslutninga, så hvorfor ikke bare skrive det inn enkelt og greitt under denne posten da??? Og har du forslag til hva vi kan gjøre (annet enn det som er foreslått) takes det også med i vurderingen.

 

Tanker om ting og tang MÅ vi få vite om, slik at vi bedre kan organisere lokallaget.

 

Synes vi i Nord-Trøndelag bør leve opp til visjonen for fylket.

 

Her alt e mulig

- uansett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for min del har det vært mye stress på skolen som gjør at jeg ikke får til å følge med 100% på hva som skjer på sida. men slik det ser ut for min del, skal jeg vel kanskje prøve å skvise inn dette i planene. Får se an dette. Blir jo midt i eksamensperiodene dette. Men jeg kan vel alltids møte opp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg kommer det egentlig på det samme, må skaffe sjåfør om det skal bli drekking da :) Men går jo ann å ikke drekk å : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kan it den dagen skal på julebor med jobben den dagen og det e mer vitiger en dette :)

For nå e æ så lei at det it går ann å få til noe bar opplegg med møten som holdes , så nå kan det bare se lankt fra mæ på de trefa , :evil:

For det her e bare en stor drit alt i hopp så nå e min tol modihet opp brukt , så nå e det slutt fra min sidet å stile opp på noen treff mer her så der kan bare drive på , der små dret unger : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kan it den dagen skal på julebor med jobben den dagen og det e mer vitiger en dette :)

For nå e æ så lei at det it går ann å få til noe bar opplegg med møten som holdes , så nå kan det bare se lankt fra mæ på de trefa , :evil:

For det her e bare en stor drit alt i hopp så nå e min tol modihet opp brukt , så nå e det slutt fra min sidet å stile opp på noen treff mer her så der kan bare drive på , der små dret unger: mad :

 

Dette var veldig leit å høre Bjørnar.

Hadde vært fint å fått hørt litt mere eksakt hva det er som irriterer deg så angående lokallagstreffene. Det er ikke så veldig enkelt for oss i styret å planlegge forskjellig aktivitet fra gang til gang.: klø :

Som vi tidligere har sagt/skrevet, så ønsker vi forslag og idéer fra medlemmene i lokallaget.

Det at vi ikke har noe eksakt opplegg på møtene ennå er vel grunnet lite engasjement av medlemmer ennå, men vi kommer til å sette oss ned og planlegge våren/sommeren 2006 i løpet av vinteren og ønsker FORTSATT innspill/forslag/idéer fra dere andre også.

 

Men jeg må bare få komme med en liten kritikk på det du har skrevet ovenfor her også.

Forstår du er frustrert, men slike sterke uttalelser er du vel litt for nødt til å forsvare egentlig. Selv om du kanskje har vært eldst på møtene/lokallagstreffene våre, så synes vi i styret at du burde omformulert/droppa den siste setninga.

...så der kan bare drive på , der små dret unger : mad : ...

Vi har mistet motivasjonen noen av oss enkelte ganger også, personlig så har jeg strevd mye og brukt mye fritid på lokallaget. Ikke bare når det gjelder møtene/treffene, men ellers også. Det som driver meg fremover er lysten til å få til noe. Som sagt; Nord-Trøndelag: Her alt e mulig - uansett.

 

Men hvis du ikke føler for å hverken svare mer eller ha mere kontakt kan vi ikke gjøre annet enn å bare akseptere det, da ALLT vi driver med er på frivillig basis.

 

Vi ønsker ikke noen form for uenighet eller bråk, men vi følte at vi bare måtte svare på posten din...

Håper både du og alle som leser dette har forståelse for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kan it den dagen skal på julebor med jobben den dagen og det e mer vitiger en dette :)

For nå e æ så lei at det it går ann å få til noe bar opplegg med møten som holdes , så nå kan det bare se lankt fra mæ på de trefa , :evil:

For det her e bare en stor drit alt i hopp så nå e min tol modihet opp brukt , så nå e det slutt fra min sidet å stile opp på noen treff mer her så der kan bare drive på , der små dret unger : mad :

gud kerr fjern du e.. sunns derre va et tåpeli utsagn!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska vi gå back te topic igjen kanskje? Vi få må me nån fleir nu, fort dåkk å sei ifra om dåkk kjæm : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kan it den dagen skal på julebor med jobben den dagen og det e mer vitiger en dette :)

For nå e æ så lei at det it går ann å få til noe bar opplegg med møten som holdes , så nå kan det bare se lankt fra mæ på de trefa , :evil:

For det her e bare en stor drit alt i hopp så nå e min tol modihet opp brukt , så nå e det slutt fra min sidet å stile opp på noen treff mer her så der kan bare drive på , der små dret unger : mad :

 

øh.. hva med å la være å skrive her inne å? Vi har ikke bruk for sære folk som deg her : mad :

 

Og om det var ironi i det du skrev så skjønnte ikke jeg den: klø :

 

skal på jobb i morgen, så da sjekker jeg turnus. Har jeg fri, er jeg med: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det passa dårlig, skal vist på julebord i lamme kona da. Kommer sterkere tilbake neste år..: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

T informasjon så e d enda IKKE bestemt sted å tidspunkt.

 

Har hatt en prat me Ketil å har fått bra søknad ferr å ha avslutninga på Levanger. Etter at avstemminga e ferdi, så vil vi i styret ha eitt lite møte ferr å klarlegg (h)juleavslutninga.

D e da veldi vikti at samltige i lokallaget har sagt ofra om d passe eller ikke. MEN sei ifra vess dåkk e usikker enda å da... Så bli faktisk d dåkk sei tatt t vurdering. Så læng vi itj høre nå, så tolke vi d som at du ikke har nå interesse ferr å bli me. Så d e svært vikti at du skriv inn vess du KANSKJE må arbe eller nå...

 

Tips å forslag på plassa vi kainn vårrå takes åsså imot.

 

Åsså kainn dåkk sei ifra t nye medlemma å ikke medlemma at dæm e hjerteli velkommen.

 

Info ferr dæm som ikke har tilgang t forumet!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur d årne sæ.. æ har iallefall fri deinn dan hælga som det ser ut no ;) da kjæmm æ å vett! litt langt t levanger spør du mæ da men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur d årne sæ.. æ har iallefall fri deinn dan hælga som det ser ut no ;) da kjæmm æ å vett! litt langt t levanger spør du mæ da men..

 

Sjer ut som æ å har fri, så da trur æ at æ å kjæm:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra .. håpe ein kompis ha fått færdi 80quattron sinnj.. vess itj har no væll du lr trygve plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra .. håpe ein kompis ha fått færdi 80quattron sinnj.. vess itj har no væll du lr trygve plass?

 

 

ordne sæ :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit ikke om jeg kan komme. Skal ha Examen den 15 og henger etter på lesingen. Men hadde vært greit med et avbrekk fra jobb/skole en lørdag ja. Så skal sette av datoen. Dukker i såfall opp med samboern min, (får ikke fri fra hu en lørdag serru :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser veldig bra ut folkens. Nå er det ca 25 timer igjen til avstemminga/påmeldinga stenger. Så da skal vi styret ta et møte for å finne ut eksakt hvor og hva vi skal finne på.

 

Til nå er det 2 forslag på steder.

Bowling og litt godt å drikke. En tur på en resturant etter hvert eller kanskje bare litt "fast-food" mens vi bowler. Vil også prøve å få til et lokallagsmesterskap i "bilautomat-kjøring" med premiering og offisiellt status.

Det er kommet forslag om Steinkjer og Levanger.

 

- - -

 

Forslag og idéer tas mot ennå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh shit... I forgot...

 

Til dere som ønsker det, så bare nevner jeg noe som Hans skrev i post nr 2 her. Bare ta med deres bedre halvdel hvis dere ønsker det ja.

Og for all del, skaff noen andre til å kjøre denne kvelden.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh shit... I forgot...

 

Og for all del, skaff noen andre til å kjøre denne kvelden.: rock :

kjenner bare værre halvdeler jeg!!! jeg tar med sprit.. hvem tar med kaffe????:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er usikker på om jeg kan komme! Er jo litt langt å dra også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langt å dra...

jo da... er da det, men hvis du ønsker det, så regner jeg med at det muligens er flere fra lokallaget som kanskje stiller med overnatting til søndag da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juleavslutninga blir på Bowling1 i Steinkjer fra klokka 19:00.

 

Vi møtes rundt dette tidspunktet for å ta en offisiell lokallagscup i bowling og bilspill etterpå. Vinnere vil bli premiert.

 

- - -

 

Oppfordrer alle til å ta med venner og bekjente som kjører VW eller Audi.

 

Og for all del bare ta med dere deres bedre halvdel for dere som har det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstkommende lørdag veit dåkk... Da e d juleavslutning vett...

 

Ska itj ta d som bindende påmelding dr avstemminga, men håpe at dåkk som har stemt at dåkk kjæm dukke opp. Fint om dåkk gi beskjed t nån i styret uansjett da.

 

T dåkk som e interessert t å bli me, som ikke har stemt, så e d bærre å kom d vett...

 

Vi snakkes vel på lørdagskveill'n da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat fått beskjed om at æ må jåbb lørdan.. Å æ som har frihælg: gråter :

mn sånn e d når vi har massa julebord : mad : : mad : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.