Hvor ligger temp. følern på motorn?

Anbefalte innlegg

Bilen er en S2 med 3b motor.. 92mod!'

 

Hvet denne er gåen, kan denne ha med att varmeapparatet fungerer "dårlig" ??

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hvor de ligger på s2, men på min a4 ligger den bakk blokka mot torpedoveggen i en kjølevannstuss med en ledning på ....kan hende den ligger der på din også........koster ikke mye heller for en ny sånn....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hvor de ligger på s2, men på min a4 ligger den bakk blokka mot torpedoveggen i en kjølevannstuss med en ledning på ....kan hende den ligger der på din også........koster ikke mye heller for en ny sånn....

 

 

Ok...

Følern finner jeg nok, men lurer egentli mest på om den kan ha noe med at varmeapparatet fungerer dårlig?

 

Noen som hvet?

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei den har ingenting med det å gjøre. Har du problemer med tempen på motoren da? Da er vel termostat-bytte løsningen. Og kjøp original termostat er min erfaring. Prøvde to uoriginale på min med samme problemet,at den ikke ble varm under kjøring. Kjøpte ny original,og da var det orden med en gang: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei den har ingenting med det å gjøre. Har du problemer med tempen på motoren da? Da er vel termostat-bytte løsningen. Og kjøp original termostat er min erfaring. Prøvde to uoriginale på min med samme problemet,at den ikke ble varm under kjøring. Kjøpte ny original,og da var det orden med en gang: ja :

 

Ja, tror det er på tide med termostat bytte : klø :

Målern inne i bilen er værtfall død... Får ta meg entur på GK så du får kikke :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.