Bergen: Noen som vet om en c4 til salgs?

Anbefalte innlegg

Er uten etter en audi a6 eller 100 med c4 karosseriet. Må være stasjonsvogn, og gjerne quattro (ikke så veldig viktig).

 

Noen som vet om noen til salgs i området?

 

Står en a6 på bergheim i åsane, men kunne vært innteressant med litt mer motor. (115 hk i den som står der)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket audisenteret?? mener de hadde en A6 stv diesel, fikk tips om det for 2-3 mnd siden så kan ikke garantere noe :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke noe interessant der nei.. Eller jeg fant jo mye interessant, men ikke som noe som var interessant for lommeboken min.

 

Har noen 100'er jeg skal se på nå på det private marked, men med feil motor.

Vil ha 2,3'en. Men må visst nøye meg med en 2,0e.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har merket at sedaner er lite av i salgsmarkeden og lite med quattro også, gjorde et søk på c4 modellen for et par måneder siden, var lite å finne synes jeg!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil da!

Eneste den trenger er jo Hvite blinkers forran og på siden så er den jo Godkjent+ :D

 

Grattis

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dog ikke helt fornøyd. Bilen putter jeg glatt inn i kategorien:

"Fin langt ifra, men langt ifra fin".

 

Er en del rust på frontdører og relativt mye rust på bakluken. Faktisk så mye at jeg vurderer å skaffe helt ny luke.

 

En del andre skjønnhetsfeil også. Men teknisk virket bilen meget bra. Motoren er bare gått 70.000 så jeg regner med at den holder en stund til. Calippere bak var skiftet i fjor. Samme med motorfester og reg.reim.

 

Og den var overraskende god å kjøre. Har aldri så mye som sittet i en sånn bil før, og må si at dette var over all forventning.

 

Så nå blir det noen lange dager fram til tirsdag når den skal hentes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.