Bergen: passat ved pradis/nestun

Anbefalte innlegg

har no fleire ganger kjørt forbi ein passat 3B?? som står på paradis/nestun. er ikkje heilt sikker kva det heiter akkurat der. men den står vertfall 2-300meter fra brannstasjonen der oppe.

bilen er sølv og har lexus baklykter. den står i ein carport ved veien og er uten skilter. er det nokon her som har den? eller veit om den. den ser vertfall fin ut og strøken ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har jeg også sett. Men vet desverre ikke hvem som er eier av bil. Vi før prøve og komme i kontakt med eieren hvis vi har muligheten til det. Må jo få han/hun inn i klubben hvis den ikke allerede er medlem??

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett denne bilen og. Den har jo stått avskiltet i lengre tid der oppe. Lurer på om han/hun har bygget litt på den, for i sommer var den uten baklys og greier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan fokens

 

Bilen er min den. Innkjøpt som et prosjekt. Begynte å bytte litt deler og så ble det litt mer omfattende etterhvert, og nå står den der, helt ribbet innvendig og med masse deler liggende. Skal på veien til våren, men det er som sagt mye som skal gjøres før den tid.

 

Lydisoleres innvendig

Nytt delskinnsinteriør

Trekke om tak og stolper i svart stoff

Xenon-lykter

Nye bærearmer

Nye fjærer + dempere (senket selvfølgelig)

Stereo

Motoroppgradering

Clutch

Duplex eksos

Ny lakk

Racedesign GT-race front og hekk

18" RH Vesuv felger

 

Mye av årsaken til at det har blitt stående, er tid og anledning + ikke minst penger til å fullføre prosjektet. Og med det fine Bergensværet er det ikke alltid like kjekt å stå ute i carporten.

 

I mellomtiden får min familievogn (Passat Variant 1.8 -98) gjøre nytten, mens jeg koser meg med prosjektet mitt :)

 

---Terje---

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Terje.

 

Bra du holder på med passaten! og supert at du også er medlem. Du får ha lykke til med proskjektet ditt.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du som hadde den røde "rs4"'en til quality-autoimport før sant? feet bil det!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det stemmer det. Har vært en tur innom her den og. Det ble litt kjedelig, selv om bilen var rå. Den var jo ferdig stylet utvendig, så jeg kunne liksom ikke gjøre så mye med den.

 

Her er forresten bilder av bilene som har vært her. Så blir det nok foto på den nye når den er klar (når det enn måtte være). Ble Passat denne gangen siden jeg har hatt to A4 allerede. Greit med litt forandring :)

 

---Terje---

EDDSC00319.JPG

ED2004_04_01 008.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kule biler!!

Du må legge litt bilder av prosjektet etterhvert da ;)

Lykke til!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.