#1 Skrevet November 16, 2005 Jeje, så kom årets første snø da her vest, og eg har ikkje bytta hjul enda... Noen flere som sliter i dag? Hehe... Får vel bytte hjul i dag tenker eg! Men det varer vel like lenge som ett IKKE Duracel batteri... Diesel-Rotta™ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2005 Den jævla snøen kosta meg 428 kroner i taxi idag... Var plutselig blitt snø i Ålesund og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2005 Heldige jævler, tror nesten jeg får komme opp å avlegge en liten visitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2005 Snø er GØY!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2005 snø er show det, hadde den bare ikke vært så kald, hehe. Var på hengende håret jeg ikke knuste bilen flere ganger på vei til verkstedet før eg fikk skifta hjul, funka dårlig å prøve å stoppe 1.8tonn med bil på 235mm sommerdekk... gikk mest rett frem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2005 Drittsnø az.. Bilen står fint i garasjen med sommerdekk.. Blir vel nye vinterdekk etterhvert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2005 Ja det var glatt å kjøre polo med sommerdekk til jobben idag ja! Er personlig IKKE glad i snø i lavlandet med det kan godt ligge i fjellet slik at Quattroen for kjørt seg litt!. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2005 Det blei jo en strålende dag, med snø på takene. Skal eg våge meg i butikken med rotta mon tro? Hmm... Enig med deg TThomas! Snø er for folk i fjellet og sånn... Diesel-Rotta™ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2005 Kom litt her i Sandnes også men ikke verre enn at sommerdekka duger... Men ser dere også får godvær frem mot helga. Så sommerdekk noen dager til: haha : http://met.no/hordaland/bergen.html?steder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 17, 2005 Var ikke noe morro med glatt føre og sommerlisser, men etter jeg fikk på vinterdekka i dag har det bare vært fryd og glede Har flydd rundt i Åsane og lekt meg i hele ettermiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 17, 2005 Ja jeg kan se det for meg Espen! : fis :Men IKKE glem at du lekte deg også i fjor og du husker vel hva som skjedde da?? hihi. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 17, 2005 Ja, husker det så altfor godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 17, 2005 Hehe fikk pøvd ABS`n oppi bakken min her. På sommersko... Passaten kom seg opp igjen og den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 18, 2005 Da blir det Nokian WR på bilen min. Skifte dekk i morra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 18, 2005 På tide med snø og skikkelig vinter no ja. Og ALT er bedre enn 5gr og regn. Har jo kjørt en stund på vinterlefser allerede. På tide å preppe skiene og gjøre klart for litt svinging i fjellet også. Har så klart ønsket meg quattro-skiene til jul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 18, 2005 La om da snøen begynte å legge seg på tirsdag var det vel. Fikk øvd litt på venstrebrems teknikken også, det var gøy:D Fikk plutselig lyst på Tdi quattro med Webasto m. timer... kjedelig å måtte skrape ruter (ihvertfall på innsiden: bråk : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 29, 2005 Enda ikkje fått lagt om dekk... Var ute nett på nyeste snøen, og det var farlig. Best å la bilen stå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 29, 2005 Enda ikkje fått lagt om dekk... Var ute nett på nyeste snøen, og det var farlig. Best å la bilen stå ja TULLING :D:D:D:D, har du tenkt å ake bilen ned til solberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 29, 2005 Jau noe sånt Bård... Hehe... Men det regner jo vekk snart tenker eg. Snøen i Bergen, er som ett IKKE Duracell batteri! Høhø... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 29, 2005 oioioi, Vi har hatt det mye morro på snøen og store åpne plasser idag! Ingen kan påstå at det faktisk har hatt det morro på snøføre før de har kjørt og lekt seg med en frisk quattro!!! For DET er skøy det! Digger vintern, bortsett fra å skrape bilen da, hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...