#1 Skrevet November 16, 2005 Bonka bilen sin... Litt for morsomt å leke seg på vinterføre som kom på besøk i dag??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2005 Er det bare meg eller er bilen trykt inn på begge sider ?? Var bra knust den Celicaen der uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2005 Litt stygt å le av han selv om han kjører riskoker da! Må ha gjort vondt det der. Det skal godt gjøres å kræsje så hardt ved leking på snøføre. Hvis han ikke legger den ut i sladd på motorveien da... Åssen ser du at den er trykt inn på begge sider? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2005 Trodde og det så ut som den var smekka inn på begge sider når jeg leste Pål sitt innlegg Men så så jeg jo nå at det var bilde fra samme side.. Hadde det skøy i dag jeg og.. drar fint rundt på sommerdekka (avlukket område) Men bør vel vurdere å legge om snart nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2005 Trur det var bare èn Mazda 323 som traff... husker jeg ikke feill... jo samma det! 1 bil var det hvertfall... gikk visst bra med de i bilen da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2005 Kan det være denne? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article591514.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2005 Synes det er meget stygt å le av noen som har kræsjet. Tenk om det satt noen i passasjer stolen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2005 Hadde det skøy i dag jeg og.. Hehe -kom fra nattevakt kl 8 i morges og der lå det 10 cm snø på bakken.. Fikk SERIØS quattro-sult. -Måtte roe meg helt ned før jeg satte meg i Tyttebæra å fyrte opp 800cc-n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2005 Kan det være denne? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article591514.ece Ja stemmer det... var denne celican det ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...