#1 Skrevet November 16, 2005 denne er litt spesiell.. noen som egentlig ville ha allroad?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2005 Sjekk bremsene....Ulv i fåreklær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2005 Audi country: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2005 Det er sikkert en (h)all(v)road. Kul bil, men ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2005 Synes den var stilig jeg. Men reservehjulet ble litt vel Paris-Dakar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2005 Den der har jeg i et gammelt blad husker ikke helt . men det er et sett du kunne kjøpe og bygge om , tror det kom på ca. 25000.- DRIT KUL synest jeg da: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2005 DRIT KUL synest jeg da: rock : Ja, er veldig DIN stil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2005 stili, kor du fant denne da? Bildet er hentet fra eksempelfotos på hjemmesiden til schmidt felger. Kul og annerledes, uten tvil. -Men direkte pen vil jeg ikke si den er.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2005 Da fant jeg etter litt leiting bladet hvor det sto en repotasje om den, Bladet er nr.4/99 av Tuning. Kitet heter Vestatec Freeway. http://www.vestatec.de/englisch/frames.html Eller denne: http://www.vmaxx.de/de/public/?fz=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 23, 2005 feite bremser da iallfall:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...