#1 Skrevet November 16, 2005 Kjøpte et sett billige chrome kapper til speilene min til a4`n.. UBRUKELIG passform. De ble kjøpt fra autospar. Noen som har erfaring med andre firma som selger disse i BRA passform,driter i pris,så lenge de ser ordentlig ut. bilen er en Audi a4 1.8tq avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2005 Kjøpte et sett billige chrome kapper til speilene min til a4`n.. UBRUKELIG passform. De ble kjøpt fra autospar. Noen som har erfaring med andre firma som selger disse i BRA passform,driter i pris,så lenge de ser ordentlig ut. bilen er en Audi a4 1.8tq avant. Ta deg en tur inn på Quality Autoimport, han skaffer nok:) Jeg kjøpte M-speil med adaptere fra FK. Disse var med krom, elektrisk og blink lys.. For rett under tusenlappen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2005 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&n1=1&n2=1&n3=22&pk=&start=80 In.Pro - De har speilkåper (i motsetning til kapper som du limer på originalspeilet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2005 Hei. Kan på det sterkeste anbefale Kamei sine speilkapper. Har dem selv og er fornyd med de. Perfekt passform. Vanskelig å få riper i de og blir ikke blasse...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2005 Jeg har helt like som Kristian,Kamei.Og de er det superbra kvalitet på,koster 1000kr for de da.NBS har de. Kristian: Åssen merke øyelukk har du,kjøpt hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...