Hvordan justere panser på 83 Mod Audi 80 Quattro?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har kjøpt nye skjermer til prosjektet...

 

Problemet er bare at jeg får forskjellig avstand mellom panseret og skjermene på høyre og venstre side... : bh : : bh : : bh :

 

Det ser ut som at hele panseret står for langt til ventre...

 

Har noen peil på om det er noen justeringsmulighet på panseret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være noen bolter på hver side som kan løsnes. Åpne panseret og se etter så skjønner du det. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo to låsefjører på panseret. Ta å løsne disse og flytt dem noen mm i samme retning som panseret heller mot. Ganske pirkete jobb å stille in disse. Kan være lurt å merke av med blyant eller no hvor de sto i utgangspunktet kanskje.

 

Ikke sikkert dette funker 100%. Hvis du nettopp har montert skjermene er det mye mulig at skjermene ikke sitter rett/langt nok inn i forhold til panseret.

Har en litt for stor glippe på den ene siden selv fordi jeg var litt kjapp med skjermmonteringa : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har løsnet de i forkant uten hell...

 

De fire muttrene som holder panseret har jeg ikke funnet noen justering på :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det går å bygge med no skiver mellom panser og festet i bak-kant. Har ikke prøvd det selv men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumt...

 

Skal prøve det når jeg kommer hjem... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.