#1 Skrevet November 16, 2005 Hei Jeg har kjøpt nye skjermer til prosjektet... Problemet er bare at jeg får forskjellig avstand mellom panseret og skjermene på høyre og venstre side... : bh : Det ser ut som at hele panseret står for langt til ventre... Har noen peil på om det er noen justeringsmulighet på panseret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2005 Skal være noen bolter på hver side som kan løsnes. Åpne panseret og se etter så skjønner du det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2005 Det er jo to låsefjører på panseret. Ta å løsne disse og flytt dem noen mm i samme retning som panseret heller mot. Ganske pirkete jobb å stille in disse. Kan være lurt å merke av med blyant eller no hvor de sto i utgangspunktet kanskje. Ikke sikkert dette funker 100%. Hvis du nettopp har montert skjermene er det mye mulig at skjermene ikke sitter rett/langt nok inn i forhold til panseret. Har en litt for stor glippe på den ene siden selv fordi jeg var litt kjapp med skjermmonteringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2005 Jeg har løsnet de i forkant uten hell... De fire muttrene som holder panseret har jeg ikke funnet noen justering på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2005 Kanskje det går å bygge med no skiver mellom panser og festet i bak-kant. Har ikke prøvd det selv men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2005 Ikke dumt... Skal prøve det når jeg kommer hjem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...