Anbefalte innlegg

Lekte meg litt med Gran Turismo 4 jeg.

Er dette fett eller ikke?

Meninger mottas med et smil og kanskje en komentar :D

rr.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare nevner at Imprezafelger faktisk har samme boltsirkel (5x100) som TT. Forøvrig var det ikke min smak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TT= gromt med vaskekant felger! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes gullfargen passet perfekt til den svarte bilen! Designet på felgen var ikke så ille det heller! Men det er jo mange råe gullfarga felger da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare nevner at Imprezafelger faktisk har samme boltsirkel (5x100) som TT
Jepp og de har ofte et heidundranes høyt innpress som selv Porsche hadde blitt misunnelig på. Passet IKKE med slike felger på en TT etter min smak heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det så ganske greit ut jeg :)

Ville muligens styrt unna gullfargen på en TT, men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke kjøpt dette til min, men det så ikke heeelt på tryne ut. Men på TT synes jeg det skal være goooo kant, da får bilen det enda mere kompakte utseende.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer subaru impreza felger overens med TT osv? Samme inpress og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer subaru impreza felger overens med TT osv? Samme inpress og?

Nei, innpresset blir feil.

Dessuten bruker Subaru 56.1mm senterhull. Dvs at felgene ikke passer på bilen, med mindre man dreier opp navhullet 1mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes gullfarga felger blir tøffere og tøffere. Er drit lei av vanlig sølv og alu. Synes han som kasta røde felger på golfen var kjempedristig og jeg synes det ble kult. Spesielt JA, vellykket JA.

Kunne vært artig å kjøpt golf V gti felger for så å lakkere de gullfarga.

Enig med at Thomas Guldbrandsen at TT'en bør fremstå som kompakt med goooo felgkant og passelig senket, det er det fineste uten tvil. Men jeg har lyst til å gjøre noe litt annerledes jeg.

Jeg synes subaru blåfargen og gullfelger er kjempetøft.

Jeg synes rød Mitsubishi Evo og gullfelger er kjempetøft.

Så en sort impreza med gullfelger og likte det jeg så.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ganske bra ut. Men skal du kjøre gullfelger må du nesten "pimp`en" skikkelig og forgylle ringene og. :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det så tøft ut jeg, men noe som jeg tror hadde vært tøffere er kant felg lakkert gull og med polert kant!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kule felger, men ville ikke hatt det på min TT..

Liker kant ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse kunne jeg godt hatt på, men blir vel litt i dyreste laget. Gull og kant :D

gtu.jpg

Tror det kunne blitt meget tøft. Kant er undervurdert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er 500$ pr stk i 17X8JJ og 5-100. Fåes også i 18", men ikke til audi :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo gjøre som GOLDFINGER har gort da?? Denne synes jeg er frekt på sin måte. cleeeeeean az! Og her er ALT i gull også.

Eller denne typen.

Ser iallefall at GULL er det stooore i Tyskland så vi må nok bli vant til å se mer av dette fremover gitt.

TThomaz

31_05.jpg

054.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer med speilet i bilde 1? Ser jo helt noldus ut! Greit med retro, men ikke antikk.

Forøvrig glad jeg slipper å vaske spilefelgene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :Antikk!! den var fin Pål!! :glad:

Ja jeg er også glad for at det ikke er min jobb og holde dem felgene reine.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kongespeil : haha :

Felgene var frekk på sin måte ja..

Men hadde nok valgt andre felger selv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hadde jo gromfelgene i riktig dim i de gamle Porschehjula, skulle aldri solgt de vettu :P

Kant eller ikke.... viktigste er bredden, 10", bak er minimum på TT for at det skal bli helrått : rock : 8,5x18/19 blir skjelden veldig bra med mindre en evt har usedvanlig lavt innpress bak :rolleye: Så gjør som Thomas når det gjelder dim både på felg og dekk så skal det mye til å gjør feil ved selve felgdesignet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hadde jo gromfelgene i riktig dim i de gamle Porschehjula, skulle aldri solgt de vettu :P

Kant eller ikke.... viktigste er bredden, 10", bak er minimum på TT for at det skal bli helrått : rock : 8,5x18/19 blir skjelden veldig bra med mindre en evt har usedvanlig lavt innpress bak :rolleye: Så gjør som Thomas når det gjelder dim både på felg og dekk så skal det mye til å gjør feil ved selve felgdesignet ;)

Enig med deg der..

For min del blir det ihverfall 10" bak....

Gleder meg til våren alt : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vel blitt vel trangt med 11 toms felg på tt'en eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10" går såvidt jeg vet rett på uten modifikasjoner så jeg tror 11" hadde gått relativt greit på med litt "massasje" i ytterkant :) 11x18 med 255/30 hadde blitt gullfint selv om det hadde blitt litt drøy strekk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 10X med 20ET og 255-30-18 bak med og da stikker felg utenfor skjermen ca 1cm, ,men med høyere ET så får du på 11X men da må det valses litt hvis den skal helt ned.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har nå vist seg at TT eiere i klubben er den gruppen som er flinkest

til å proklamere az på VW - Audi Club Norwegen forumet! : rolleyes

Forøvrig liker jeg felger med gyllent senter ala Le Mans og de som var

pastet før her i tråden, men Impreza hjulene ble litt for spesielt for min

del. (Liker det på blå Subaru jeg og ja)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.