register-reimhjulproblem audi 200

Anbefalte innlegg

skal bytte registerreima, men så får jeg ikke fra hverandre registerhjulet fra reimhjulet:confused: har ikke banket noe på det, men det ser jo ut som det ikke går ann å skru bare regiserhjulet på veiva: klø :

 

ser ut som det er noe gummigreier melleom registerhjulet og reimhjulet..noen som vet hvordan dette gjøres??

200-040.jpg

200-041.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går nok ikke å montere bare registerhjulet på denne. må monteres med svinginsdemperen på. Det går an å dele det med å ta ut de fire umbracoskruene,men får ikke skrudd fast kun hjulet på veiva.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, men hvordan bruker dere å montere dette da??

hvis jeg setter på alt med en gang blir det jo problemer med dekslet med mindre jeg setter det også på først da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du deler reimhjulet med drevet til regreima, er det ikke noe problem å sette på plass regreimdrevet med woodrufkilen (tror det skrives sånn :) ), montere reima, montere nedre regreimdeksel og så skru fast reimhjul med senterbolten og de fire små festeboltene. Selve stramminga av regreima tar du jo etterpå.

Selv har jeg pleid å skru ut de fire små boltene først, slik at reimhjulet kunne separeres fra regreimdrevet når hovedbolten ble løsnet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takker for svar, skal prøve det i morra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.