#26 Skrevet Desember 14, 2005 Skal du plukke deler av den eller blir det å rette opp? Hehe, er nok noen som kunne tenkte seg deler ja:) Har kjøpt donorbil, så den blir rettet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 24, 2006 Ingen som "holder liv i" denne tråden eller? Kanskje like greit:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 24, 2006 Kan jo legge inn bilde av hvordan min stakkars A6 så ut etter nærkontakt med lastebil som ikke overholdt vikeplikten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 24, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 24, 2006 Her er fruens ublide møte med autovernet. Dør foran og bak samt bakre hjulbue. Ikke så stor skade men ille å se på samt digg å få fikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 25, 2006 Strengt tatt ikke Audi tråd dette Ørjan!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 25, 2006 http://blink.dagbladet.no/user/files/p/pa/passat89/FordFocus008.jpg http://blink.dagbladet.no/user/files/p/pa/passat89/FordFocus006.jpg ikke vag riktig nojk,, men sku kjør en leie-bil fra bodø til værnes i august. kom mæ til kvam ved steinkjer! rulla rundt 3-4 ganga,,, å landa på taket! pungtert lunge, å litt banka i kroppen va alt! å et stort kutt på ei tå.. (kjørte uten sko) hadde dèn store stripa over brystet etter beltet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 25, 2006 http://blink.dagbladet.no/user/files/p/pa/passat89/FordFocus008.jpghttp://blink.dagbladet.no/user/files/p/pa/passat89/FordFocus006.jpg ikke vag riktig nojk,, men sku kjør en leie-bil fra bodø til værnes i august. kom mæ til kvam ved steinkjer! rulla rundt 3-4 ganga,,, å landa på taket! pungtert lunge, å litt banka i kroppen va alt! å et stort kutt på ei tå.. (kjørte uten sko) hadde dèn store stripa over brystet etter beltet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 25, 2006 Strengt tatt ikke Audi tråd dette Ørjan!? Nei bare flytt den for min del: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 25, 2006 http://blink.dagbladet.no/user/files/p/pa/passat89/FordFocus008.jpghttp://blink.dagbladet.no/user/files/p/pa/passat89/FordFocus006.jpg ikke vag riktig nojk,, men sku kjør en leie-bil fra bodø til værnes i august. kom mæ til kvam ved steinkjer! rulla rundt 3-4 ganga,,, å landa på taket! pungtert lunge, å litt banka i kroppen va alt! å et stort kutt på ei tå.. (kjørte uten sko) hadde dèn store stripa over brystet etter beltet! Så ikke bra ut nei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 26, 2006 ikke vag. men møtte en chevrolet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 26, 2006 Slik blei forrige bilen, Corollan seende ut...! Da kom golfen inn i bildet... liker den kjempe godt=) Golfen ja=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 27, 2006 ikke vag. men møtte en chevrolet Konge sladde-vei da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 27, 2006 jeg og bilen krangla litt med et tre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 27, 2006 fikk min føste smekk på bilen i går kveld.. var ganske glatt.. skulle opp en bakke til der jeg bor men satte meg helt fast og hadde jo ingen aent valg enn å rygge ned igjen.. menne.. etter litt rygging og stopping og rygging og stopping slapp bilen og forskjermen ble slengt ut i grøften og inn i en liten bergknaus.. resultatet ble jo ikke akkurat noe man jubler over.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 27, 2006 Hadde bare hatt bilen noen mnd før samboeren rygget på den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 29, 2006 jeg å..ble rygget på av ei kjerring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 30, 2006 Gamle bilen hadde eit uheldig møte med en fjellvegg.. natta før et treff i 2004. Nypolert og alt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 30, 2006 å det gikk bra med deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 30, 2006 å det gikk bra med deg? Måtte sy 2 sting i hodet. Dama satt på passasjer sida. hun hadde litt vondt i nakken noen dager, men gikk fort over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 30, 2006 Flaks det da!!! så jo ut som det hadde vært en jævla stor smell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 30, 2006 Etter litt leiting fant jeg bilder fra den største og forhåpentligvis den siste kollisjonen jeg har vært med på! Fikk vannplaning på dårlige dekk midt i en sving. Farta var selføgelig LITT for stor, så det gikk bare rett fram:o Traff en klippe i rundt 80km/t. Traff den med ene hjørnet. Støtet var så kraftig at bilen ble kastet 3 meter ut på veien ugjen. Hadde ikke bilen truffet så skjeft på klippen så har det gått værre. INGEN kom til skade, merkelig nok... Er/var en Audi 80 81mod tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 30, 2006 Siste bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 31, 2006 80km/t? hehe... Tåli skjev den ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 31, 2006 steike pannekaker LITT skeiv ja ... skal ha vært litt av en opplevelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...