Da har bilen min fått sin første smekk..

Anbefalte innlegg

ja altså.. fikk brennmerke på hofta etter bilbelte..: rolleyes

"gangsperre" i ALLE muskler i hele kroppen:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

STJERNESMELL : eek : Så ordentlig stygt ut....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

satan! den var knekt!!: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt leiting fant jeg bilder fra den største og forhåpentligvis den siste kollisjonen jeg har vært med på! Fikk vannplaning på dårlige dekk midt i en sving. Farta var selføgelig LITT for stor, så det gikk bare rett fram:o

Traff en klippe i rundt 80km/t. Traff den med ene hjørnet. Støtet var så kraftig at bilen ble kastet 3 meter ut på veien ugjen. Hadde ikke bilen truffet så skjeft på klippen så har det gått værre. INGEN kom til skade, merkelig nok...

Er/var en Audi 80 81mod tror jeg..

Lidl setetrekk eller? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt leiting fant jeg bilder fra den største og forhåpentligvis den siste kollisjonen jeg har vært med på! Fikk vannplaning på dårlige dekk midt i en sving. Farta var selføgelig LITT for stor, så det gikk bare rett fram:o

Traff en klippe i rundt 80km/t. Traff den med ene hjørnet. Støtet var så kraftig at bilen ble kastet 3 meter ut på veien ugjen. Hadde ikke bilen truffet så skjeft på klippen så har det gått værre. INGEN kom til skade, merkelig nok...

Er/var en Audi 80 81mod tror jeg..

Steike verre. Ble DEN rammeskeiv eller? :P Bra at folk klarte seg fint da.

Kan jo slenge ut et bilde i denne tråden jeg også, kjekt å ha den dagen "kræsja"-tråden min er borte og glemt... :)

Min øverst og hu som kjørte på meg nederst.

08022006-001.jpg

08022006-003.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.