#51 Skrevet April 2, 2006 ja altså.. fikk brennmerke på hofta etter bilbelte.. "gangsperre" i ALLE muskler i hele kroppen:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 2, 2006 STJERNESMELL Så ordentlig stygt ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 4, 2006 satan! den var knekt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 19, 2006 Etter litt leiting fant jeg bilder fra den største og forhåpentligvis den siste kollisjonen jeg har vært med på! Fikk vannplaning på dårlige dekk midt i en sving. Farta var selføgelig LITT for stor, så det gikk bare rett fram:o Traff en klippe i rundt 80km/t. Traff den med ene hjørnet. Støtet var så kraftig at bilen ble kastet 3 meter ut på veien ugjen. Hadde ikke bilen truffet så skjeft på klippen så har det gått værre. INGEN kom til skade, merkelig nok... Er/var en Audi 80 81mod tror jeg.. Lidl setetrekk eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 20, 2006 Etter litt leiting fant jeg bilder fra den største og forhåpentligvis den siste kollisjonen jeg har vært med på! Fikk vannplaning på dårlige dekk midt i en sving. Farta var selføgelig LITT for stor, så det gikk bare rett fram:o Traff en klippe i rundt 80km/t. Traff den med ene hjørnet. Støtet var så kraftig at bilen ble kastet 3 meter ut på veien ugjen. Hadde ikke bilen truffet så skjeft på klippen så har det gått værre. INGEN kom til skade, merkelig nok... Er/var en Audi 80 81mod tror jeg.. Steike verre. Ble DEN rammeskeiv eller? Bra at folk klarte seg fint da. Kan jo slenge ut et bilde i denne tråden jeg også, kjekt å ha den dagen "kræsja"-tråden min er borte og glemt... Min øverst og hu som kjørte på meg nederst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...