Årets heftigste bilde av RS4!

Anbefalte innlegg

Sinnsykt fett bilde! MÅ HA RS4 snart!!!

litt kjedelig at det minner meg om gatebiltaxi'n med den lysracken på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syyyyyyyyyyyyyyyyyke forhold......: rock : : rock : : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dtm safety car;)

btw: kan ikke sammenlignes med gatebil replika'n ;):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

utrolig gromt bilde, sånn vil jeg også kjøre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

auauauuaauauaua dette er den råeste bilen ever! Lyst på denne gitt! Og bilde var jo heeeelt konge frekt!

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mmmm,se hvor "deilig" bakhjulet ligger oppi bakskjermen. : rock ::tilber:;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du en mer høyoppløselig versjon av det bildet så er det velkommen på følgende epost adresse... huneide@gmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du en mer høyoppløselig versjon av det bildet så er det velkommen på følgende epost adresse... huneide@gmail.com

Sorry! Det var nok det eneste jeg fant.... Men det fungerer fint som skrivebords bakgrunn! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent bilde ja. Har derimot rimelig høy oppløsning på skjermen :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sinnsykt! Bildet overgår det meste, helt klart skjerm bakgrunnsbilde materiale:tilber: : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig deilig...:tilber: NICE!!!: rock :

Herlig bil uten tvil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kul bil ja, og sinnsykt bra bilde

Noen småting som trekker ned på bilen.

* Grøftlysene burde vært tent og kjørt med grøft og park. (hvitere pærer i parklysene, og selvfølgelig xenon-grøftlys

* ORANGE blinklys.... UHWÆÆÆÆÆÆ det burde de greid å kvitte seg med på en sånn bil... blanke reflektorer og "sølv" blinklyspære burde være et must...

* Lysorgelet på taket trekker også ned.. men er vel et must siden den er i "tjeneste"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig måtte du pirke på lysa TW:) ehehe. Litt opptatt av lys da gjerne.rått bilde! ikke bare understeer som tiff needell sa:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Helt klart ikke understyrt, nei!!

Men fortsatt samme j@vla grisetrynet, da! ;) Hmm.. Får man ombygningssett til den forrige generasjonen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig måtte du pirke på lysa TW:) ehehe. Litt opptatt av lys da gjerne.rått bilde! ikke bare understeer som tiff needell sa:)
Hehe var ikke akkurat lysa det første jeg så etter..... Hadde jeg hatt en slik RS4 skulle jeg gjerne hatt orange blinklyspærer : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utifra alt jeg har lest og sett av tester av RS4 (både ny og gammel) så er den vell ihvertfall mer under enn overstyrt. Ble referert til Tiff lenger oppe og han hadde ikke akkurat problem å legge den ut, men det var vistnok omtrent umulig uten å bruke "juks" som håndbrekk eller "rallyflikk" (er det ikke det de kaller det, dvs rask høyre/venstre før svingen?) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men fortsatt samme j@vla grisetrynet, da! ;) Hmm.. Får man ombygningssett til den forrige generasjonen?

Nei og nei, bygg heller om den forrige til B7 look, mye tøffere! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på når den første Norske RS4 blir bestilt............er jo en potensiell kjøper her i Ålesund da. Han gikk fra en 2000 mod S6 sedan til RS6 sedan og den begynner vel å bli et par år nå så den er vel moden for utskifting : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.