#26 Skrevet Desember 26, 2005 er intresert jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 26, 2005 En kamerat av meg er sikkert med om det går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 27, 2005 Hey, jeg er også på jakt etter et slikt pannser regn med meg hvis du skal bestille: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 27, 2005 Sitter her og tvinner tommeltotter og tenker på det panseret. Ikke se bort fra at jeg er med jeg og. Må ha det, bare må ha det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 28, 2005 Vet kanskje om en 2-3 andre og som vil ha panser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 29, 2006 Jeg er mer enn gjerne med på gruppekjøp!!! Mvh Jostein 47894599 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 31, 2006 Dette kan jeg også tenke meg å bli med på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 19, 2006 Bump: vinke : Hva skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 28, 2006 da har vi kommet til mars og vel så det skal sende PM til alle som har meldt sin interesse så får vi se hvor mange som blir med owe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 23, 2006 har dere bestilt? jeg er oså interesert.. eller jeg skal ha uansett. men tenkte jeg kunne henge meg med dere da. mvh.Marius telefon nr.41145047 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 18, 2006 da går bestillingen 1. juni pris på panser ca 3750kr /stk og frakt 4500kr delt på ant panser send pm snarest hvis dere fortsatt er intr. owe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...