Sikringen går i laderen. Hva kan være galt?

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Bilen min har nå stått en stund stille i garasjen. Så nå når jeg skulle starte og lade bilen fordi jeg har ikke nok strøm for og starte han så fikk jeg et problem. Når jeg kobler til alt så går plutselig autofusen på laderen også lader den ikke lengre. så etter en stund starter den og lade igjen. så etter en stund går sikringen igjen. Noen som kan ha no mening om hva som kan være galt? Kan cellene i batteriet være dårlige?

 

MVH

Lars Erik Johannessen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite trolig, men det kan være kortslutning internt i batteriet.

 

 

Jeg tipper det er overbelastning når du kobler til laderen...batteriet er rett og slett heeeelt tomt.

Du kan prøve å koble laderen til...og trykke inn sikringen når den spretter ut. Prøv dette et par ganger å legg merke til om sikringen holder lengre for hver gang, hvis den gjør det så er det høyst sannsynlig batteriet som er helt utladet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite trolig, men det kan være kortslutning internt i batteriet.

 

 

Jeg tipper det er overbelastning når du kobler til laderen...batteriet er rett og slett heeeelt tomt.

Du kan prøve å koble laderen til...og trykke inn sikringen når den spretter ut. Prøv dette et par ganger å legg merke til om sikringen holder lengre for hver gang, hvis den gjør det så er det høyst sannsynlig batteriet som er helt utladet.

Ja takk for respons! Men fant feilen nå. eller fant og fant.... jeg tok ut sikringen for coupe\radio\div belysning så startet den og lade som bare rakkern. Så har nok en kortslutning?! der et eller annet sted. blir til og feilsøke videre imorgen etter hvor det kan være. Men veldig lett når man ikke har koblingsskjema:S: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.