#1 Skrevet November 17, 2005 skal "bomba" på S2n ha samme trykk som styre servon? 100bar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2005 Kikket i Bentley manualen til S4, mulig det ikke er likt: "Pressure accumulator, checking gas fill pressure Specifications Pressure when new: 73-77 bar (1059-1117 psi) at 20C (68F) Minimum pressure: 30 bar (435 psi) at 20C (68F) Checking - Connect hose of tester VAG 1441 to hydraulic brake servo using banjo bolt and copper seals that come with tester. - Let engine idle until gauge needle shows operating pressure, approx. 140 bar (2030 psi). - Switch ignition off. - Observe gauge and pump brake pedal until gauge needle drops slowly. Gas fill pressure = pressure at which needle drops suddenly to zero bar after dropping slowly. - If gas fill pressure is lower than 30 bar (435 psi), replace pressure accumulator. - Remove tester VAG 1441. - Install warning switch, check switch for leaks. - Check hydraulic fluid level; fill if necessary. " Det står jo at arbeidstrykket på servosystemet til AAN er 140 bar så jeg vet ikke om det er til noe hjelp jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2005 takk for opplysning! da tror jeg at jeg satser på at den skal ha samme trykk som resten av systemet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...