Bytte av clutch,hvem gjør dette billig i Akershus?

Anbefalte innlegg

Da har tiden kommet for at jeg skal bytte clutch på A4`n,slurer veeeldig nå så bruker bilen lite og forsiktig.Slurer i fra 2gir og oppover ved litt pådrag.. Har bestillt en SPEC 2+ kit inkl sentreringsverktøy,lager,lamell og trykkplate som tåler 560NM.

 

Men jeg gjør ikke jobben selv har jeg funnet ut. :o

Men hvem gjør jobben for meg for en billig penge på Østlandet,gjerne i Akerhus? : rolleyes:confused: Eller om noen her er lysten på å tjene litt penger hvis du bytter den for meg... ;)

Hørt hos TS men de byttet KUN hvis clutchen var kjøpt hos de og jeg skal IKKE ha Sinter clutch. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du hørt på mekonomen verkstedet på industrifeltet på jessheim, kanskje de gjør det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har tiden kommet for at jeg skal bytte clutch på A4`n,slurer veeeldig nå så bruker bilen lite og forsiktig.Slurer i fra 2gir og oppover ved litt pådrag.. Har bestillt en SPEC 2+ kit inkl sentreringsverktøy,lager,lamell og trykkplate som tåler 560NM.

 

Men jeg gjør ikke jobben selv har jeg funnet ut. :o

Men hvem gjør jobben for meg for en billig penge på Østlandet,gjerne i Akerhus? : rolleyes:confused: Eller om noen her er lysten på å tjene litt penger hvis du bytter den for meg... ;)

Hørt hos TS men de byttet KUN hvis clutchen var kjøpt hos de og jeg skal IKKE ha Sinter clutch. : gråter :

 

 

Hva mener du med billig penge....???

 

Hvor mye er du villig til å gi for en slik jobb...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du hørt på mekonomen verkstedet på industrifeltet på jessheim, kanskje de gjør det.

 

Kan høre med de jeg vettu. ;)

 

Billig jobb,da mener jeg 2laken,ikke 5-7K som mange skal ha. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre med de jeg vettu. ;)

 

Billig jobb,da mener jeg 2laken,ikke 5-7K som mange skal ha. : bh :

 

Ok, skjønner!! Lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.