Liten hekkspoiler til 100 C4 (S4)

Anbefalte innlegg

Blir denne noe fin på S4`en......?

Noen her som har den?

spoiler.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes ikke du burde tenke på å sette på den der. :fy: Rumpa di (eller hekken på bilen : dum : ) er mye finere dess mindre du har på den.

Dessuten er designet på den spoileren litt for gammeldags i forhold til det såkalt tidløse designet på C4. Synes 100 ser nyere ut uten den spoileren.

Men du bestemmer jo selv. Har du råd kan du jo prøve, men jeg er tilhenger av cleen-ass-look`n. :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er ganske lik, men ikke like høy..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes ikke du burde tenke på å sette på den der. :fy: Rumpa di (eller hekken på bilen : dum : ) er mye finere dess mindre du har på den.

Dessuten er designet på den spoileren litt for gammeldags i forhold til det såkalt tidløse designet på C4. Synes 100 ser nyere ut uten den spoileren.

Men du bestemmer jo selv. Har du råd kan du jo prøve, men jeg er tilhenger av cleen-ass-look`n. :cool:

Jeg tror "rumpa" blir som den er. Egentlig litt enig med deg at den er finere uten. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.