#1 Skrevet November 18, 2005 Blir denne noe fin på S4`en......? Noen her som har den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2005 Jeg synes ikke du burde tenke på å sette på den der. Rumpa di (eller hekken på bilen ) er mye finere dess mindre du har på den. Dessuten er designet på den spoileren litt for gammeldags i forhold til det såkalt tidløse designet på C4. Synes 100 ser nyere ut uten den spoileren. Men du bestemmer jo selv. Har du råd kan du jo prøve, men jeg er tilhenger av cleen-ass-look`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2005 Min er ganske lik, men ikke like høy.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2005 Jeg synes ikke du burde tenke på å sette på den der. Rumpa di (eller hekken på bilen ) er mye finere dess mindre du har på den. Dessuten er designet på den spoileren litt for gammeldags i forhold til det såkalt tidløse designet på C4. Synes 100 ser nyere ut uten den spoileren. Men du bestemmer jo selv. Har du råd kan du jo prøve, men jeg er tilhenger av cleen-ass-look`n. Jeg tror "rumpa" blir som den er. Egentlig litt enig med deg at den er finere uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...