Stavanger: F... tjuvpakk!!!

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det folk som ikke kan la andre folks ting i fred`?? Da jeg sto opp i morges fikk jeg beskjed av far min at 1000 meterene foran på bilen manglet. Kom ut og dette var synet som møtte meg... : bh :

Tullingen som gjorde dette kjørte en svart 4-hjuling og var kledd i svart. Han hadde tydeligvis ikke tenkt å bruke lyktene for festeanordningen sitter igjen, sammen med en ødelagt grill og masse styr i ledningene under panseret!! Så viss det tilfeldigvis er noen som ser en svart 4-hjuling med to ødelagte hella lykter i stavanger området så kjør over han og legg skylda på meg!

DSC02678.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyktene er jo deffekte ? kan ikke brukes når innfestningen henger igjen på festet på bilen ...

Sykt iriterende at folk ikke vet forskjeld på mitt og ditt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slike tullinger skulle fått smake den offentlige gapestokken i et par måneder.. ødeleggen en bil på den måten der er jo bare perverst.. :angrygun:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det stemmer det, det er ren og skjær ødeleggelse, lyktene er rett og slett blitt sparket av... Har nå i alle fall anmeldt forholdet men venter å få et brev i posten om noen uker. Så skal det gjøres noe må det gjøres på eget insj....: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør vel helst begrense språk bruken og oppfording til ulovligheter er vel heller ikke helt bra.Tenke igjennom hva man skriver på forumet, siden dette er et åpent forum og kan leses av alle. Ønsker ikke å lage noen videre diskusjon om dette.

Det er selvfølgelig kjipt at slikt skjer og hadde vel blitt enda mer forbanna hvis slikt hadde skjedd med meg. Det nok som du skriver. Går vel 3 månneder så blir saken henlagt av politiet:( pga beviset stilling. Blir vel lite man får på forsikringen også vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tas til etterretning Hans Petter, beklager. Sinnet har stort sett gått over i frustrasjon så innser at ordbruken var litt unødvendig. Synes bare det er så synd at det er dem som stort sett oppfører seg pent slike ting går ut over : bh : Men skal uansett fortsette å være snill gutt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.