#1 Skrevet November 19, 2005 Har 2 toppakninger til golf diesel liggende nå, og begge mangler 2 kanaler til vann på ene langsiden midt på toppen??? Skal det virkelig være sånn? eller må man modifisere den selv? Skjønner ingen ting jeg: klø : Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2005 Har 2 toppakninger til golf diesel liggende nå, og begge mangler 2 kanaler til vann på ene langsiden midt på toppen??? Skal det virkelig være sånn? eller må man modifisere den selv? Skjønner ingen ting jeg: klø : Lars Skal ikke være sånn. Har aldri hørt om at du må modde dette selv. Mest sannsynlig feil pakninger. Sjekk på vw/audi delelager o.l. Lykke til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2005 jeg tror det oljereturen du tenker på.....en liten utsparing midt på ene siden på toppen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...