#26 Skrevet Desember 13, 2005 Er ikke akkurat den raskeste her i verden til og fikse ting, men må ha løs den ene skruen som fester selve festet til kalipperen...Holdt på 4 timer med den ene, da gikk den endelig løs. Men den andre sitter som h**@¤&"..Har vel holdt på nærmere 5 timer på den andre også, men nå har jeg gitt opp (etter og ha runda skruen, sagd hakk i den, knekt en grisepigg o.s.v.), så har bestilt meg time hos et lokalt verksted til Torsdagen, så får håpe at de får det opp uten alt for mye styr. kommer med en oppdatering til på Torsdagen etter jeg har fått igjen bilen, da finner jeg ut om det er spindelen eller selve bakstillingen som må byttes regner jeg med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 17, 2005 På torsdagen fikk verkstedet løsnet den skruen som satt, også skrudde jeg opp slik at jeg kom til spindelen, var dritvanskelig og se med blotte øyet, men så ut som en liten antydning til at det bare er spindelen som er skjev, så satser på det, og bestiller en ny spindel... Noen som vet om noen steder som har billige spindeler til bilen min? Møller skulle ha 1800,-, Volksport skulle ha 1000 (brukt),- det er de 2 stedene jeg har hørt, andre forslag? Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...