#1 Skrevet November 19, 2005 Heisann folkens. Tenkte bare å slenge inn en hilsen til dere. Jeg har bodd på Gjøvik helt til nå i November, da flyttet jeg til Verdal grunnet ny jobb i Steinkjer. Kjenner ikke mange her oppe ennå, så håper nok klubben kan være en måte å bli bedre kjent med folk her oppe på Tormod kjenner jeg jo til da jeg har kjøpt CABen han hadde før. Men vi snakkes sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2005 Heisann, bor selv på Levanger, 15 min fra Verdal. Men er ofte innom verdal. Skal vel dit en tur i kveld å Må hilse hvis du ser en grønn Coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2005 Heisann, bor selv på Levanger, 15 min fra Verdal. Men er ofte innom verdal. Skal vel dit en tur i kveld å Må hilse hvis du ser en grønn Coupe Hehe.. Den er Grønn. Var ikke vanskelig å se "råneruta" i Verdal akkurat. (esso bunnpris) så mulig jeg tar meg en kjøre tur ikveld. Er bare å se etter en Audi 80 CAB. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2005 Yes, den er grei. Råneruta er ikke vanskelig å se nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2005 Hei og velkommen til Nord-Trøndelag. Håper du har mulighet til å komme på lokallagstreff på Steinkjer førstkommende onsdag klokken 19:00. Bor selv like nord for Steinkjer og jobber i Steinkjer, så jeg ser deg vel kanskje etter veien. Hvor jobber du da? Fortell litt om deg kanskje på medlemssidene i lokallaget....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2005 Hei og velkommen til Nord-Trøndelag. Håper du har mulighet til å komme på lokallagstreff på Steinkjer førstkommende onsdag klokken 19:00. Bor selv like nord for Steinkjer og jobber i Steinkjer, så jeg ser deg vel kanskje etter veien. Hvor jobber du da? Fortell litt om deg kanskje på medlemssidene i lokallaget....? Nå til onsdag blir vanskelig da jeg skal til Røros på kurs den uken. Men ved senere anledninger så kommer jeg nok. Jobber som Team Leder ved Telenor i Steinkjer. Skal ta å legge inn noe info der jeg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2005 Nå til onsdag blir vanskelig da jeg skal til Røros på kurs den uken. Men ved senere anledninger så kommer jeg nok.Jobber som Team Leder ved Telenor i Steinkjer. Skal ta å legge inn noe info der jeg vettu Klart du må bli m på treff..! Får ikke t d første æ heill, men d ordne sæ Bli skøy å sjå gammelbiln ijænn... å håpe deinn e lik blank som deinnj va når æ hadd deinnj! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2005 Klart du må bli m på treff..! Får ikke t d første æ heill, men d ordne sæ Bli skøy å sjå gammelbiln ijænn... å håpe deinn e lik blank som deinnj va når æ hadd deinnj! Du må still sjøl først du.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2005 Du må still sjøl først du.... ja, da må du kom å jør om turnusn min da: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2005 Klart du må bli m på treff..! Får ikke t d første æ heill, men d ordne sæ Bli skøy å sjå gammelbiln ijænn... å håpe deinn e lik blank som deinnj va når æ hadd deinnj! Blank å fin ja.. litt møkkete nå da.. selv om jeg vasker den så er jo møkka der igjen med en gang. Men har garasje til den i allefall nå da Men gleder meg til våren og sommern, når man kan begynne å polere og shine den skikkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 21, 2005 Vælkommen t "værdarn"! Hvor på verdal bor du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 25, 2005 Vælkommen t "værdarn"! Hvor på verdal bor du da? Leier en leilighet på Mogrenda. (like ved Stiklestad) Stekstad som dere sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 26, 2005 Hey... syntes jeg så en cab i kveld.........var du ute å kjørte? måtte bare hilse. mvh:Bård even skogaker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 26, 2005 Hey... syntes jeg så en cab i kveld.........var du ute å kjørte? måtte bare hilse. mvh:Bård even skogaker Stemmer nok det ja. Tok en liten runde. Hadde en Audi 80 Avant etter meg så jeg. Så vedkommende for stoppe å hilse neste gang Tenkte å ta en runde ikveld. Om det er noen som møter opp fra klubben her. Så vi stiller litt sterkere enn 240 klubben, hehe. Regner med jeg er ute i 10-11 tia ikveld, så ser dere meg så kom bort da vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 26, 2005 jeg å en kompis var ute å kjørte i går kveld.....en svart a4 tq. vi så deg iallefall:) det begynner å bli en del audier nå på øra.....ikke alle er like fine da!hehe. kommer nok en tur i kveld å......blå passat....med en del extra lys:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 26, 2005 Kommer vel ut en tur i kveld jeg å Fortsatt Grønn Coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 26, 2005 Kommer vel ut en tur i kveld jeg å Fortsatt Grønn Coupe Da snakkes vi sikkert ikveld. Forresten er det noen her i nærmiljøet som kjenner noen/ eller veit om noen som har en bilhenger? Jeg skulle ha henta Coupen min oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...