Problem med vindusviskerene Golf II

Anbefalte innlegg

Har oppstått et lite probelm med vindusviskerene mine. Når jeg setter hastigheten på de til trinn 1 går det like fort som om den står på trinn 2. Noen som har hatt samme problemet? Eventuellt vet ka som må gjøres? går utifra det bare er noe elektrisk som har begynt å kødde seg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok motoren som er dårlig tipper jeg.

Har en liggende om du trenger det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet på lik bil....På 1 trinn skal det være intervall? Trodde det var en plastgreie som var feil i hendelen jeg...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet på lik bil....På 1 trinn skal det være intervall? Trodde det var en plastgreie som var feil i hendelen jeg...: klø :

 

interval da tar man spaken ned. så kommer 0 stilling og når man drar den opp så kommer man til 1 så til to.

 

men eg hadde samme problem men det var at det ikkje var forskjell mellom 1 og 2. 2'aren gjekk like sakte som 1. og problemet var at dynamoen lada fordårlig. når eg skifta dynamo så funka faktisk alt det elektriske i bilen på topp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok motoren som er dårlig tipper jeg.

Har en liggende om du trenger det:)

 

Skal se om eg finner ut hva problemet kan være, om jeg trenger ny motor så tar jeg kontakt jeg!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.