Anbefalte innlegg

hei hei

 

Kjøpte jo endel streamere med dere for en stund siden, og fikk denne meldingen fra en av de som kjøpte i Ålesund...

Er dette noe dere har hatt problemer med?? Virker jo litt dårlig i tilfelle... Har ikke montert min egen enda...

 

" monterte min i går (søndag) i dag har den løsnet=( vw-audi ()lub norwegen så mangler deler av vw merket og deler av audi merket? vet du om det er dårlig lim eller? vasket skikkeli før jeg limte på og alt etter boken=( kjempetrist

"

 

noen andre med tilsvarende erfaring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Har ikke mottatt noen slike meldinger før,og så vidt jeg så på Erik sin så satt den kjempebra der.. Har heller ikke fått høre noe annet fra Christian,eller noen av de andre jeg har sendt avgårde..

 

Men,kan si så mye at når man setter disse på burde det skje innendørs og med stor flid,blir ruta dårlig rengjort,så sitter dem ikke lenge før de viser tegn til å løsne. Slik er det med alt av klistermerker o.l ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hatt problemer med at noe løsner nei.

 

Selv om vindusviskerne tar så vidt tak i den når de går. :o

 

Han som sliter med det må tydligvis ikke ha festet den bra nok eller evt ikke vasket ruta bra nok før han monterte den???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv denne montert, og den sitter som bare det. Selv ved maskinvask. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var da meg trond wiggo refererte til. vasket ruten med kent glass kleen å vasket metd acrysol eller hva det heter etterpå. monterte det i garasjeå lot bilen stå i garasjen til dagen etterpå. kjørte så på jobb å der står biler ute i (den dagen) ganske kraftig regn. da løsnet en bolstav og ringen undt vw mesket å litt av audi logoen... kjempetrist for min del for jeg må da rive av å 200,- rett i vasken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor hardt du festet det, men for min del, så står bilen ute neste døgnet rundt med streameren like hel, så det er ikke været man kan legge skylda på...

 

Men jeg må beklage på vår vegne hvertfall jeg da.

 

- - - - - - - - - -

 

Men er det flere som har hatt problemer med streameren??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hva det kan ha vert. den som jeg hadde fra før holdt seg fint på plass men jeg for få tak i en ny:) tror Trond Wiggo har noen liggende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det... Har to eksta liggendes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.