#1 Skrevet November 20, 2005 så en sølv TT kjøre gjennom byn i går kveld, hørtes ut som en boble motor,eller et schvæært hull i eksosen et sted. Enten det eller så var eg for full.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2005 HAHA: haha : Dette hørtes rart ut Steffen, Håper det var hull i annlegget eller at du var kanondrita. For hvis det er noen som har stappa en boble motor i en TT begynner jeg å grine: gråter : TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2005 Boblemotor i TT høres rått ut az.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2005 Den så jeg og. Hørte en merkelig motorlyd og rundt hjørnet kom en TT. Skjønnte ingenting. Så det var doble potter på den, men litt større en sugerørene på en boble.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2005 Jeg blir dårlig av å høre slik jeg uff uff!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...