#1 Skrevet November 20, 2005 noen som kommer i dag? kaffe å kaker å prate tull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2005 Ser faktisk ut som det kan passe ganske bra for meg. Har ikke vært på noe treff siden i vår en gang, så er vel på tide.. Rudshøgda ennå? Når var det igjen? 18? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2005 rudshøgda å kl 18 ja. håper bare folk møter opp i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2005 Je kjæmm! Er dratt opp igjen en gammel tråd også. Så det ser ut som det kommer noen. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=37481&goto=newpost 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2005 tar meg en tur jeg også.... men må reise hjem litt tidligere i dag, må se harry potter på kino 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2005 yes men da møter vi der å ser hvem som kommer å ikke kommer. prøvd å få takk i kurt men.. kommer ikke gjenom på tlf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2005 Ta en tur jeg og kanskje men hvor er nå rudshøgda hen da. Ved Biltema? eller lenger nord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2005 Vi pleier å møtes på Olrud (Hydro stasjonen ved Biltema) kl. 17:30 for å kjøre i kolonne opp til Rudshøgda som ligger mellom Brumunddal og Moelv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2005 OK. takk skal du ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2005 Dammit.. hvorfor så jeg ikke denne tråden før i dag ? =/ Får satse på neste lokallagsmøte i desember en gang da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 20, 2005 Dammit.. hvorfor så jeg ikke denne tråden før i dag ? =/ Får satse på neste lokallagsmøte i desember en gang da Jau, det må du nok gjøre for nå er det for sent. Men dårlig oppmøte i dag da: nei : Men du Lillejordet, det er stygt å "kaste" stein på bilen bak da:fy: Fikk en steinsprut helt ute på høyresida:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 4, 2005 Vil minne om lokallags treff i dag på Rudshøgda kl 18.00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 18, 2005 da er vi i gang igjen kl 18.00 på rudshøgda i dag håper så mange som mulig møter opp.. vis noen vil kjøre i føle fra hamar/ oleruud så kan vi møtes der 17.20-17.30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 18, 2005 vet ikke helt om jeg rekker å komme i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...