#1 Skrevet November 20, 2005 Her er ti filmer med de lettere ustabile araberne! http://tadas.dtiltas.lt/arab.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2005 De gutta er f... ikke friske!!! Om de har peiling eller kun flaks noen ganger er vanskelig å vite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2005 Noen som vet hva slags biler de bruker?? Infiniti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2005 ser veldig ut som toyota og nissan de bruker! helt ville filmer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2005 ide for neste gatebil sesong? arabic drifting: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2005 Lakenbefenkte kjempetullinger med altfor mye penger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2005 Hefti hefti!!!! : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2005 Helt rått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2005 Skulle kunnet det trikset med Patrol`n på siste filmen. Vært noe å vist fram uttafor en lokal bensinstasjon..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2005 Hva er det med arabere og hvite biler? Holder på og gå riktig galt i film 3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 20, 2005 tror det er mye flaks inn i bildet der! var vell ikke helt beregnet det som forekommer i film 3 men tøft å se på ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 20, 2005 synes alle disse arab drifting filmene er helt like jeg.. Samme kjøring og samme biler hele tiden: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 20, 2005 hadde bilen i nr10 tippet over hadde faen han idioten kjent det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 21, 2005 synes alle disse arab drifting filmene er helt like jeg.. Samme kjøring og samme biler hele tiden: rolleyes Går mye i Camry iaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 21, 2005 er jo helt sykt dette! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 21, 2005 dette er vel det som populært kalles " Russisk Rulett". Gærninger!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 25, 2005 Ekke alltid det går så bra heller: http://www.dumpalink.com/media/1128863546 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 25, 2005 Fy F...! Så helt sykt det der: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 27, 2005 hehehe rått å se på, men er glad det skjer i en gate langt unna der min famile og venner pleier å kjøre: rolleyes selvmordsdriftere er vel klassen de stiller i!! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 27, 2005 funker det ikke å editere? jeg skrev innlegget over, før jeg så filmen i etpar innlegg over her, det var jo slett ikke pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 28, 2005 helt passe... he he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 28, 2005 Ekke alltid det går så bra heller: http://www.dumpalink.com/media/1128863546 Kikket på denne filmen og la merke til damene det er bilde av rundt liksom. Meet this adultfriendfinder ett eller annet. Alle er jo fra nærmiljøet her jo. Regner med at det er noe lureri eller noe for å få meg registrert? Aldri sett dem før heller... hva får andre opp? Står de er fra Grua, Jaren, Volla osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 28, 2005 Kikket på denne filmen og la merke til damene det er bilde av rundt liksom. Meet this adultfriendfinder ett eller annet. Alle er jo fra nærmiljøet her jo. Regner med at det er noe lureri eller noe for å få meg registrert? Aldri sett dem før heller... hva får andre opp? Står de er fra Grua, Jaren, Volla osv... det har jeg lurt på jeg og, men dem er liksom litt for fine noen av dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 28, 2005 Jeg fikk opp 3 fra oslo og 1 fra Akershus: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 29, 2005 Jeg fikk opp 3 fra oslo og 1 fra Akershus: klø : navnene er ekte, og bildene er fra medlemer, men er tilfeldige i forhold til navnene, for å lokke oss mannfolk med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...