#1 Skrevet November 20, 2005 Som topic sier er varmen borte i begge setene.. Noen forslag?? Takk for hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2005 Sikring eller løse ledninger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2005 Vanligaste grunnen til at varmen i seta ikkje virker er brudd i varmeelementa. Varmeelementa i setet er ofte seriekobla, sånn at både varmen i setet og ryggen slutter å virke visst det er brudd i ett av elementa. Å skifte varmeelement kan være litt komplisert, så du bør ikkje prøve det sjøl, visst du ikkje har noe særlig kjennskap til framgangsmåten. Er det sideairbager i setet må du uansett inn på verksted med bilen for å slette feilkoder etter utmontering av setet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2005 varmen har gått i fører og passasjersetet sammtidig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2005 da ville jeg sjekket sikringene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2005 da ville jeg sjekket sikringene! Noen som har en over sikt på hvem sikringer som er til hva? finner ikke volt-meter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2005 regner med at du har sikringene på samme side som meg, på innsiden av døren ved førersete, så tar du av det lokket, bak der er sikringene, og bak på lokket står det en kurs fortegnelse, sikkert på tysk, men du kan jo gå over alle sikringene og sjekke at alle er hele! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 21, 2005 Sett denne? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=316326#post316326 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 17, 2005 Problemet er fortsatt ikke løst etter forige tråd her.. Kan si sikker at det ikke er gått noen sikring.. (hvis det ikke er en som sitter en plass jeg ikke vet om) Hvor skal jeg feilsøke?? kan jeg måle inne i bryteren... eller skal jeg ta ut pluggen under stoven å se om jeg får spenning? har ikke turt siden jeg ikke vet hvem som går til airbag.. Varmen er borte i begge stolene.. så jeg tror ikke feilen er stolen. Har de noe rele et sted? Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 18, 2005 Ingen som vet noe om feilsøking? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...