#1 Skrevet November 20, 2005 Jeg har lyst på nye felger til sommeren, (som mange andre) tenkte 19" med kant! Men hva finnes der ute? Post bilde av de tøffeste kant felgene du vet om. -Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2005 Disse for 11900 .- danske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2005 Hva med disse fra OZ? Er fornøyd med mine! http://www.ozracing.com/oz2005/shared/wheels/5001ab.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2005 superstar og Work har jo masse tøffe, kan du få i de breddene du vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2005 Eller så kan du jo kjøpe 19" mine! De har skikkelige kanter i krom. Klikk på meg!. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2005 -disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2005 Disse er nice da, Replica av felgene til Mclaren mersa. Kan fåes med møøe kant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 21, 2005 Disse er nice da, Replica av felgene til Mclaren mersa. Kan fåes med møøe kant. Er replica av en Lorinser felg det der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 24, 2005 Post flere kantfelg bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 24, 2005 Disse er en sikker vinner!!! Hehe... TSW Kyalami. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...