Anbefalte innlegg

Søkte litt rundt her, men fant egentlig ikke det jeg leter etter.

 

Men, er på jakt etter RS4 gitter som jeg skal ha i front og bakfanger og sideskjørtene, vet også at Quality Autoimport har noe som er nesten likt, forskjellen er vel det at det ikke er så tykt, og er rundere i kantene.

Men er det noen steder hvor jeg kan få tak i eksakt samme gitter som det er i RS4 grillen?

 

Mvh

Jan R. Hansen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk Bildelesenter har rs4 look gitter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søkte litt rundt her, men fant egentlig ikke det jeg leter etter.

 

Men, er på jakt etter RS4 gitter som jeg skal ha i front og bakfanger og sideskjørtene, vet også at Quality Autoimport har noe som er nesten likt, forskjellen er vel det at det ikke er så tykt, og er rundere i kantene.

Men er det noen steder hvor jeg kan få tak i eksakt samme gitter som det er i RS4 grillen?

 

Mvh

Jan R. Hansen

 

Bestill originalt fra Audi, er ikke så dyrt faktisk, tipper i underkant av 1000 kr fullpris. Var i hvertfall noe slikt da jeg kjøpte det i 2001.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styling-Tech har oxo,kjøpte derifra til bakfangeren min. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestill originalt fra Audi, er ikke så dyrt faktisk, tipper i underkant av 1000 kr fullpris. Var i hvertfall noe slikt da jeg kjøpte det i 2001.

hvor mye gitter fikk du for 1000kr da?

Jeg trenger jo slik at jeg har til front, bak og sidene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye gitter fikk du for 1000kr da?

Jeg trenger jo slik at jeg har til front, bak og sidene..

 

Kjøpte 2 stk og delte det ene slik at jeg fikk nok til Kerscher fangeren foran (1 stor + 2 mindre gitter).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar denne tråden i bruk igjen:o Noen som har delenummer på RS4 gitter fra forhandler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk Bildelesenter har rs4 look gitter..

 

Norsk Bildelsenter og Quality Autoimport selger akkurat identisk samme gitteret ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det store i midten 8do 807683 h/3fz

 

de små hvor kurvelysa er festet 8do 345 Q/3fz venste og høyre

og eventuelt vis du skal ha lyktene som passer i gitre fra rs4 har det delenr 8do 941 700 e

 

koster ca 580,- pr stk hos møller

 

Norsk bildelesenter har disse.

 

vis ikke fåe du sende meg en pm

har et sett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk Bildelsenter og Quality Autoimport selger akkurat identisk samme gitteret ;)

 

Tror jeg må ha vært litt trøtt i går.. Fant det nå :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk Bildelsenter og Quality Autoimport selger akkurat identisk samme gitteret ;)

Du er helt sikker på at det er samme gitter på NBS som på QA?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er helt sikker på at det er samme gitter på NBS som på QA?

 

 

Det trodde jeg og, bestilte frå quality, og montert i bakfangeren.. Men viser seg det e rundere i kantene, enn det jeg har bestilt fra NBS, komplett rs4 gitter for fronten med lyktekit: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Låner denne tråden litt jeg.

 

Jeg skal kjøpe nytt gitter til rs4 front og bakfanger, ikke orginal, de er kjøpt hos maxam.

Men jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal ha chrom netting eller rs4 sort netting..

 

Bilen er rsblå med org grill, chrom rundt vinduene, chrom takrails og chrom speil.. Men jeg er redd det kanskje blir for mye med chrom netting..

Noen som har forslag? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Låner denne tråden litt jeg.

 

Jeg skal kjøpe nytt gitter til rs4 front og bakfanger, ikke orginal, de er kjøpt hos maxam.

Men jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal ha chrom netting eller rs4 sort netting..

 

Bilen er rsblå med org grill, chrom rundt vinduene, chrom takrails og chrom speil.. Men jeg er redd det kanskje blir for mye med chrom netting..

Noen som har forslag? : rolleyes

 

Jeg har nå montert sort rs4 gitter.. Blei mye finere.. Men bilen var feitere med chrom gitter.. Såg mer stylinga.. Tror det kan passe på din, visst du har flere ting som er chrom;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor selger de chrom gitter da? Altså "the real deal" ikke sånn jalla ting..

 

Her er et par bilder så kan dere komme med meninger..

 

Sort eller chrom?

 

240406061.jpg

 

 

240406065.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å si Tore, men du kan jo få noen til å PS bilen din da, så kan du jo se selv hva som du føler blir penest!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et lite spm.

Pottene blir ganske så varme under en liten/lanmg ferd, Hvilken virkning vil dette ha på RS4 gitteret ( er jo hardplastikk ). Vil gitteret smelte?

Håper på kjapt svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.