Hvor kjøpe senkesett til S2 sedan?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, hvor får man kjøpt senkesett til sedan? 1994 mod...

Har en kompis som skal senke...

 

Alle tips mottas med takk :)

 

 

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.

På 80 q som jeg har og s2 sedan er d samme understellet og jeg har gule koni og H&R fjører som jeg er veldig fornøyd med.

Fjørene kjøpte jeg på Powerzone som jeg ikke anbefaler å bestille med siden jeg ventet i minst 6 uker, og koni demperane kjøpte jeg gjennom en bekjent som bestilte dem rett fra importør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Eller hva med komplett Bilstein senkesett. Ring Auto-Trio A/S og hør spør etter Arne. Hils fra meg :) Tlf: 22648730.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte KW 2 Fullt justerbart og rustfritt understell til min S2 coupe. Anbefales på det sterkeste. Stivhet og høyde på bilen justeres på "no time" ;)

 

Var noen mnd leveringstid, men var verdt det, og prisen var bedre på : http://www.vwcarconsult.no enn prisen jeg fikk fra folka på "KW trailern" på Gatebil.

 

Betalte 14,5 Laken om jeg ikke husker feil....:rolleye:

 

Så da har du et tips til.....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale FK kønigsport! Kjøpte dette hos http://www.vwcarconsult.no

Dette er billigere enn kw, men holder god kvalitet! justerbart i høyde og stivhet (Koni dempere). Minuset med dette er att det ikke er rustfritt.

Betalte ca. 10k pluss pant ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Eller hva med komplett Bilstein senkesett. Ring Auto-Trio A/S og hør spør etter Arne. Hils fra meg :) Tlf: 22648730.

 

 

Takker for alle svar:)

 

Har akkurat solgt ett senkesett fra Bilstein, fikk det aldri på bilen sia den blei knust... Men det virket som ett fett senkesett! Dette var bare demperane som var Bilstein, og H&R fjørerer!

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.