#1 Skrevet November 21, 2005 Hvordan skifte viscokobling 2,2 aan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2005 Viftebladet er skrudd fast i viskosekoblingen med 4 skruer eller no. Så er viskosen skrudd fast i lageret. Mener det sitter en unmbrako som er skrudd bakfra som holder den på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2005 Må jeg av med radiator og fronten på bilen får å få til dette, ny visco kom i posten i dag, skal bli godt å bli kvitt all skrangling og rumling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2005 Du må nok av med støtfanger og løsne listen over radiator/lys, deretter drar du ut radiator i høyre hjørne. Da skal du komme til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2005 Neida! Dette rekker du ovenfra, må bare løsne viftebladene med en leddnøkkel, ta ut vifta, ta av 'ramma' rundt, (sitter gjerne en ledning nederst) og lage/låne et verktøy (lang 'passer' med 5mm pinner i enden) for å holde igjen reimskiva mens du skrur av viscokoblingen med en 32mm 'viftenøkkel' som du får på Biltema. (en svær fastnøkkel med 32/36mm kjefter) Toppblekket må seff. av.. Men sjekk om ikke det er selve opplagringen til vifteakslingen, som sitter på braketten til generatoren først, ved å holde igjen viftebladene når bilen går. (kald motor) Hvis du kjenner rumling da, er det ofte at det har røket! (mitt var ved ca. 200'km..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2011 Er det lingsgjenget ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2011 (endret) Nope, helt vanlig. Sitter ofte temmelig bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...