#1 Skrevet November 21, 2005 Hei folkens! Er det noen som har liggende vinterdekk (piggfrie) eller evnt komplette hjul med felg (min 14") så trenger jeg det sårt nå. Har pent brukte 185/65-15", men disse blir for stor (subbesubb). Noen som kan hjelpe meg? Betaler eller bytter i mine dekk (Gislaved). Evnt bytter i photoshoot til sommeren. Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2005 jeg har noen piggfrie vinterdekk på stålfelg liggende tror jeg, 14".......... har stått i 2 år ca, husker ikke stand, om jeg i det heletatt har dem ennå... kan sjekke i mårra om jeg husker det tror det var nokian ice navi dekk eller noe slikt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2005 Sjekk opp så fort som mulig, og kom tilbake til meg så fort som mulig;) Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2005 Ingen som kan hjelpe en stakkars jævel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2005 Det er pigger, men; http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6467714 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2005 Det va nu som hælvette at snøen hadde kommet nu, Golfen får nu bare stå der, for æ har ikke vinterdekk. Kjøper meg en Civic som æ skal style med plastik istedet, så det så....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...