#1 Skrevet November 21, 2005 Noen som har erfaring med YOKOHAMA S306 ergo Bridgestone Potenza RE050 ergo BFGoodrich G-Force? Gjerne positive og eventuelt negative kommentarer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2005 Kan ikke si noe om de to første, men har kjørt nå i sommer med BF Goodrich og de er jeg meget godt fornøyd med sammenlignet med Pirelli og Dunlop. Lite støy selv om det er 20". Har kjørt på både 17" og 18" av andre merker som støyer mye mere. Sikkert mange andre meninger også, men dette er min erfaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2005 Kan ikke si noe om de to første, men har kjørt nå i sommer med BF Goodrich og de er jeg meget godt fornøyd med sammenlignet med Pirelli og Dunlop. Lite støy selv om det er 20". Har kjørt på både 17" og 18" av andre merker som støyer mye mere.Sikkert mange andre meninger også, men dette er min erfaring. Kanskje alt er bedre enn de Falken FK451 dekkene jeg har hatt i fra før.. ikke det beste jeg har kjørt på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2005 Har hatt et sett med Falken selv og de var jeg ikke fornøyd med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...