Mjøsa: 19" rs felger til passaten

Anbefalte innlegg

ja i helga da, når fruen blei opprert, klarte jeg og få rota meg til og henta de nye (godt brukte) rs4 felgene mine, der felgene fårand er 8" breie og de bak er 10" breie, både gleder meg og gruer meg til og pøve disse på bilen, sitter 265/30-19 bak og 225/35-19 forand.

blir sikkert pent på bilen men merklig og kjøre he he, må vell trimme bilen for att den skal klare og dra disse av gårde vell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja i helga da, når fruen blei opprert, klarte jeg og få rota meg til og henta de nye (godt brukte) rs4 felgene mine, der felgene fårand er 8" breie og de bak er 10" breie, både gleder meg og gruer meg til og pøve disse på bilen, sitter 265/30-19 bak og 225/35-19 forand.

blir sikkert pent på bilen men merklig og kjøre he he, må vell trimme bilen for att den skal klare og dra disse av gårde vell.

og detta har du tenkt å la kjerringa kjøre med? whoyeah!.. lykke til a ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selfølgelig, hu skal kjøre passat og jeg audien he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.