Anbefalte innlegg

IMAG0276 lite.jpg

Noen kloke hoder som ser hva dette er?=P original ecu"box".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meg bekjent, slik er mitt (som jeg har bygget selv) :)

 

MS7.jpg

 

MS4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nice! for høyt plan for meg=p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kjøpes ferdige, koster under 5k.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står på bilen ferdig mappet av ts-racing. Kan jeg f.eks laste ned software, koble til pc med vanlig vgacabel, for å så å lese tallene? Regner med at det er for godt til å være sant:P

 

om TS har mappet denne, så bær TS kunne fortelle deg HVA du har :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har link til start map hiddenbase for MegaSquirt?

Har en MegaSquirt satt opp for G60t og skal bruke det på 16vT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får gjøre det. men tror de begynner å bli lei av jeg spør og spør, uten å handle noe=0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har link til start map hiddenbase for MegaSquirt?

Har en MegaSquirt satt opp for G60t og skal bruke det på 16vT.

 

Husk at det du laster ned og legger innpå sprutet KUN er for å starte motoren før mapping, ikke for å kjøres med. Da kan motoren fort ta kveld ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klar over at det er Start-map. Men greit å ha noen lunde rett dyse størrelse, og tennings map sånn at den faktisk ikke går seg sur mens en sjekker at alt er tett og kjølingen funker.

 

Kan Auto-tune i MegaSquirt modifisere tenning eller fikser den bare Fuel?

Tenker da kjøring med Bredbånds lambda og closed-loop

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville ikke satsa på autotune :) bedre og gjørra det sjøl :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med MS kan du bytte dyser(endre størrelse), kun legge ny dysestørrelse inn i oppsettet og sprutet ordner resten for deg. Det samme gjelder bensintrykket ved endring på dette.

Ang mapping så er det loggefunksjon i SW til MS. Man kan også velge selv prosentvis hvor mye lambda skal få lov til å korrigere i CL kontra VE-tabell i MAP.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen blir det med kjørekomputer å slike ting turteller osv når en monterer sprut? er det mulig å beholde ecu til å styre enkelte ting? går å vurderer ny turbo og injectorer til min, AAN, og "noen fortalte meg at MAF sensoren makser ut på rundt 400 hk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sprutet kan tilpasses alt du ønsker, stort sett. Jeg bruker fortsatt original ECU på min C4, da kun for å styre turteller og oljetrykklampe i instrumentpanel.

MAF/LMM forsvinner (er overflødig) om du bruker hiddensprut og mapper dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kobler man sammen og ecu og eventuelt MS for å bruke instrument? Går det med startsperre også :)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min sprut heter Fartstrup. Noen kjennskap?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Status a4.png

 

når bilen har stått stille i 5min, og blir startet, ligger lambda'n på ca.0.2v. men etter15sec begynner den gradvis sakte å synke ned til 0,04v og tomgangen øker med ca100rpm.

 

hva med bensintrykk? skaper for lite bensintrykk høy tomgang/ikke nåkk trøkk til å få fult turbotrykk(1,45bar)? en stund tilbake (gatebil) kom det uvanlig høy hyling av bensinpumpa, men det ga seg etterhvert.

 

noen negative tall her eller?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.