Anbefalte innlegg

Hei.

 

Nokon som har gode tips for korleis ein reingjer eller renser alcantraen i seta på td ein RS2?

 

Finst det nokon gode stoff ein kan bruke sjølv eller må ein til skindokor?: klø :

 

MVH

Odd Chr Aasen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, jeg vet ikke svaret:p

 

Men, jeg kan gjerne sjekke det for deg på jobb (Ekornes) i dag, der selges det møbler i Alcantara, så da har de helt sikkert et produkt til deg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Nokon som har gode tips for korleis ein reingjer eller renser alcantraen i seta på td ein RS2?

 

Finst det nokon gode stoff ein kan bruke sjølv eller må ein til skindokor?: klø :

 

MVH

Odd Chr Aasen

 

Du må iallfall ikke til skinndoktor da alcantara ikke er skinn, men et kunststoff som kalles ultra-microfiber. Tror det er laget av petroleumsprodukt på en eller annen måte.

 

Hvis du går inn på http://www.alcantara.com/eng/english.html så finner du mye å lese om vedlikehold.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så heldig at jeg alltid har alcantarainteriør i alle biler jeg kjøre, siden Audi-jakka mi er av Alcantara! :D

På vaskelappen står det vaskemaskin, 30 grader. Altså, som vanlig stoff.

Vær allikevel litt forsiktig med sterke rensemidler.

(men hjemmesiden deres er jo også glimrende..) : ja :

 

Edit: sjekka vaskelappen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vaskelappen står det vaskemaskin, 30 grader. Altså, som vanlig stoff.

 

Genialt det...

Ser desverre ikkje ut til at det er råd å ta trekket av "puta". Så da spørts det om den liker vask da..

Kjedelig viss den kommer ut igjen som ein stor ball.: bh :

 

Har jo handvaske program på maskina. Da går den ikkje rundt, Berre skvulper...

Kan jo bere løysningen.?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd dette på alcantara, men en stoff som skal være identisk.

Sjampo rett og slett. Funka hest.

Gnidde inn bittelitt med en våt/fuktig svamp og tørket av et par-tre ganger med en svamp fuktig med rent vann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.